trulta_ Skrevet 10. april 2009 #121 Skrevet 10. april 2009 Greit å bare ha en da, derfor bruker jeg bare den her. Men nr 2 og 3 har mye finere navn.
trulta_ Skrevet 10. april 2009 #126 Skrevet 10. april 2009 Unnskyld, det var feil. Loralita er det. Holy Moses for en husk jeg har.
Lurvina Skrevet 10. april 2009 #128 Skrevet 10. april 2009 Nå ble jeg redd for at kitten var dau Heldigvis at det var bare en litt uheldig overskrift
Pjukset Skrevet 10. april 2009 #129 Skrevet 10. april 2009 Neida, kattungen lever livets glade dager blant dromedarer og sanddyner
Kamikatze Skrevet 10. april 2009 Forfatter #130 Skrevet 10. april 2009 Neida, kattungen lever livets glade dager blant dromedarer og sanddyner Var det jeg tenkte at hun skulle ned for å bakse i dynene!
LilleBille Skrevet 11. april 2009 #135 Skrevet 11. april 2009 en vakker dag kommer helsemyndighetene til å erklære 1 kilo sjokolade om dagen sunt. I just know it! Sjokolade er sunt ... Sjokolade er en grønnsak. Hvordan det, spør du sikkert. Vel, sjokolade er i stor grad utvunnet fra kakaobønner (bønner = grønnsak), mens sukker som regel kommer fra sukkerrør. Og sukkerrør er en plante, hvilket kan plasseres i kategorien "grønnsaker". Således er sjokolade en grønnsak. Sjokolade inneholder også melk, og melk er som vi alle vet(?) bra for kroppen. Ut fra dette faktum kan man altså konkludere med at sjokolade er helsekost. Ofte finner man rosiner, kirsebær, jordbær og biter av appelsin i sjokoladen, og siden slik frukt er bra for kroppen er det bare å spise av hjertens lyst. Dersom man spiser like deler mørk og hvit sjokolade vil disse eliminere hverandre og man inntar således ingen kalorier. Sjokolade inneholder mange konserveringsmidler, og slike stoffer er med på å holde deg ung. Derfor, spis sjokolade og bevar ungdommen. Skriv "Spis sjokolade" øverst på listen over ting du skal gjøre i dag. Slik får du i alle fall gjort noe. En eske konfekt for eksempel kan inneholde agsbehovet for kalorier, og ved å spise denne sjokoladen om morgenen trenger man ikke å bekymre seg over tilstrekkelig kaloriinntak den dagen. Problem: Hvordan få med seg hjem to kilo sjokolade i en varm bil før sjokoladen smelter? Løsning: Spis sjokoladen på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret. Slanketips: Spis en sjokolade før hvert måltid. Sjokoladen tar bort den verste sulten og man spiser mindre mat. Dersom du heller bryr deg om kalorier, plassér sjokoladen nær hyllekanten øverst i skapet. Kalorier har nemlig høydeskrekk og vil således hoppe ut av sjokoladen og samle seg innerst i skapet
trulta_ Skrevet 11. april 2009 #136 Skrevet 11. april 2009 Slanketips: Spis en sjokolade før hvert måltid. Sjokoladen tar bort den verste sulten og man spiser mindre mat. - dette har jeg prøvd, det fungerer ikke altså. Men du glemte: Ha alltid en sjokolade i vesken i tilfellet lavt blodsukker.
Pjukset Skrevet 11. april 2009 #138 Skrevet 11. april 2009 LilleBille for sjokolade Pokker at jeg ikke kjøpte sjokolade i dag da
annamaria8 Skrevet 11. april 2009 #140 Skrevet 11. april 2009 Du skal få en Spis den med omhu. Smakte den så vondt siden du gir den bort etter å ha tatt en bit?
Anbefalte innlegg