Pjukset Skrevet 8. april 2009 #62 Skrevet 8. april 2009 Jeg kunne aldri drømt om en så bra makeover Hva gjør du i påska, katzen?
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 Forfatter #63 Skrevet 8. april 2009 Leser, skriver, gomler, er hjemme, er ute. Fordelen med å bo i ei turistperle er at man ikke behøver å anstrenge seg mer enn å åpne ytterdøra, så har man spart flere tusen i fly og hotell...
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #64 Skrevet 8. april 2009 Påskeværet her ikke helt kommet her enda, men turistene skorter det ikke på. Tryggest å holde seg innendørs.
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #67 Skrevet 8. april 2009 Har påskeharen godteri? Selvfølgelig har han det Pjusket. Du ble påskefin nå gitt
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #68 Skrevet 8. april 2009 Da skal jeg ikke lete etter påskeharen. Jeg hadde håpet han hadde penger istedet for godteri Takk, Ulva! Det var Kami som hjalp meg, han syns ikke jeg var påskefin nok
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #69 Skrevet 8. april 2009 Hadde jo vært fint om påskeharen hadde godteri til de små og penger til oss store
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #70 Skrevet 8. april 2009 Hadde jo vært fint om påskeharen hadde godteri til de små og penger til oss store Det var en veldig god ide
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #71 Skrevet 8. april 2009 Ikke sant. Skal vi prøve å holde denne tråden levende til kattungen kommer hjem tro?
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #72 Skrevet 8. april 2009 Ja det syns jeg vi skal gjøre. Men hva skal innholdet i tråden være? Skal vi bare snakke om påsketing?
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #73 Skrevet 8. april 2009 Kanskje det som faller oss inn. En vits? En quiz, at vi savner kattungen o.l. Men ikke fotball, det hater hun Og tiltross for det har hun blitt en fast gjest i min tråd. Men det er vel fordi det handler om masse annet enn fotball. Skulle hun komme frem til Afrika i dag???Eller er hun i London ennå?
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #74 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror nok hun er i Afrika nå, det tar ikke så veldig lang tid å fly til Marokko. Jeg ser for meg at kattungen er i sitt ess, hun har tørkle på hodet og altfor store solbriller. I morgen skal de sikkert på stranden, og da kommer det trolig bort noen menn som kommer til å tilby reisefølget hennes noen kameler i innbytte mot henne. Jeg lurer på hvor mange kameler de kommer til å tilby.
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 Forfatter #77 Skrevet 8. april 2009 [...] I morgen skal de sikkert på stranden, og da kommer det trolig bort noen menn som kommer til å tilby reisefølget hennes noen kameler i innbytte mot henne. Jeg lurer på hvor mange kameler de kommer til å tilby. Tror det der er veldig avhengig av om det er med eller uten filter...
Gjest KateW Skrevet 8. april 2009 #78 Skrevet 8. april 2009 Jeg ler så jeg griner av denne tråden, og påskeavatarene deres er virkelig helt fantastiske! Skulle gjerne hatt en sånn selv....
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #79 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror det er med eller uten pukkel. Men såvidt jeg har forstått så er det dromedarer og ikke kameler som tilbys i Marokko.
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 Forfatter #80 Skrevet 8. april 2009 Jeg tror det er med eller uten pukkel. Men såvidt jeg har forstått så er det dromedarer og ikke kameler som tilbys i Marokko. Pffft... De med en pukkel kalles mannlige badegjester... Hva? Var ikke påskeharen som prøvde å gjemme eggene bra nok for deg, KateW? :gjeiper:
Anbefalte innlegg