The Kitten Skrevet 29. april 2009 #661 Skrevet 29. april 2009 Det er et mylder av papir overalt. Gidder noen rydde de opp? Jeg kan ta det.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2009 #662 Skrevet 29. april 2009 Nå må dere slutte å skrive i denne tråden, nå hadde min tråd endelig begynt å ta igjen kattungen... Og hva skjer, når jeg når tredve når kattungen 34!?!?! AAAAAAAAA AAAARGH! KLYYYYYYY YYYYYNK!!!!
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #664 Skrevet 29. april 2009 Nå må dere slutte å skrive i denne tråden, nå hadde min tråd endelig begynt å ta igjen kattungen... Og hva skjer, når jeg når tredve når kattungen 34!?!?! AAAAAAAAA AAAARGH! KLYYYYYYY YYYYYNK!!!! Det er jo ikke noe rart kattungen tar deg igjen når du skriver innlegg som tar så stor plass. Er du selvdestruktiv?
Gjest Ulva35 Skrevet 29. april 2009 #665 Skrevet 29. april 2009 Det er jo ikke noe rart kattungen tar deg igjen når du skriver innlegg som tar så stor plass. Er du selvdestruktiv?
Gjest Ulva35 Skrevet 29. april 2009 #667 Skrevet 29. april 2009 Jeg bytta til sommerdyner i går og det var jammen på tide
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #668 Skrevet 29. april 2009 Haha, ja det var på tide. Jeg skal ikke si noe, jeg pleier å bruke dundynene året rundt. Men ikke i år
trulta_ Skrevet 29. april 2009 #671 Skrevet 29. april 2009 Jeg sier aldri HOS, alt er MED med unntak når jeg kjøper burger på burger king, da er det UTEN sylteagurk.
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #672 Skrevet 29. april 2009 Jeg sier aldri HOS, alt er MED med unntak når jeg kjøper burger på burger king, da er det UTEN sylteagurk. Men det er jo helt feil.
The Kitten Skrevet 29. april 2009 #674 Skrevet 29. april 2009 Det er jo ikke noe rart kattungen tar deg igjen når du skriver innlegg som tar så stor plass. Er du selvdestruktiv?
The Kitten Skrevet 29. april 2009 #675 Skrevet 29. april 2009 Jeg bytta til sommerdyner i går og det var jammen på tide Jeg bruker samme dyne året rundt.
The Kitten Skrevet 29. april 2009 #676 Skrevet 29. april 2009 At jeg spiser burgeren uten sylteagurk?? Nei, det er helt riktig. Jeg spiser også hamburgeren min uten sylteagurk. Det som er feil er å si varmt med. Det heter varmt hos. Siden vi først er inne på temaet: Heter det slem mot, eller slem med?
The Kitten Skrevet 29. april 2009 #677 Skrevet 29. april 2009 Nå må dere slutte å skrive i denne tråden, nå hadde min tråd endelig begynt å ta igjen kattungen... Og hva skjer, når jeg når tredve når kattungen 34!?!?! AAAAAAAAA AAAARGH! KLYYYYYYY YYYYYNK!!!! Kanskje jeg bare er mer populer.
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #678 Skrevet 29. april 2009 Nei, det er helt riktig. Jeg spiser også hamburgeren min uten sylteagurk. Det som er feil er å si varmt med. Det heter varmt hos. Siden vi først er inne på temaet: Heter det slem mot, eller slem med? Det heter slem mot. Når man er slem gjør man en negativ handling, en negativ handling er noe man gjør mot noen. Hadde det vært snill, hadde det vært positivt, og da hadde det vært "snill med"
The Kitten Skrevet 29. april 2009 #679 Skrevet 29. april 2009 Det heter slem mot. Når man er slem gjør man en negativ handling, en negativ handling er noe man gjør mot noen. Hadde det vært snill, hadde det vært positivt, og da hadde det vært "snill med" Jeg er enig i at hvis jeg f. eks utfører en slem handling rettet mot deg, så er jeg slem mot deg. Det er jo ikke noe vi har gjort sammen. Likevel så kan jeg vel utføre en snill handling rettet mot deg. Snille handlinger er ikke nødvendigvis noe man gjør sammen.
Pjukset Skrevet 29. april 2009 #680 Skrevet 29. april 2009 Jeg er enig i at hvis jeg f. eks utfører en slem handling rettet mot deg, så er jeg slem mot deg. Det er jo ikke noe vi har gjort sammen. Likevel så kan jeg vel utføre en snill handling rettet mot deg. Snille handlinger er ikke nødvendigvis noe man gjør sammen. "vær snill mot henne" "vær snill med henne" Blæ, jeg vet ikke. Det heter ihvertfall ikke "det er fint vær med meg", det er alt jeg vet
Anbefalte innlegg