Pjukset Skrevet 27. april 2009 #621 Skrevet 27. april 2009 Vi snakker 10 minutter Men alle monner drar!
Kamikatze Skrevet 28. april 2009 Forfatter #626 Skrevet 28. april 2009 Var ikke steikepanna pleasing? Hvilken var det du kjøpte da,og hva er i veien med den? Nekter den å levere fra seg maten, eller fikk den svart skorpe?
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #627 Skrevet 28. april 2009 All mat begynte plutselig å brenne seg, og belegget (ceratex som skal være så slitesterkt) ble "rart". Det kan selvsagt ha en sammenheng med at jeg slo på feil plate en dag hvor da stekepanna ble oppvarmet uten olje/mat. Men likevel? :klø: Panna kosta 600 kr på tilbud, jeg hadde høye forventninger
Kamikatze Skrevet 28. april 2009 Forfatter #628 Skrevet 28. april 2009 Ja, det er forståelig. Jeg betalte enten 250 eller 350 hver for ei steikepanne og en sautepanne, som impulskjøp på europris. Er fornøydere enn prisen skulle tilsi. Titaniumbelegget holder greit, men jeg bruker ikke stålredskaper, selv om de sier det er greit. Og jeg vasker aldri med såpe, til nød litt lut. Stekepanna har fått litt småsår i belegget utenpå, som følge av "litt røff kjærlighet" men sånn kosmetisk er helt greit på ei brukspanne. Det eneste er at de krever litt mer konsentrasjon og finesse når ting skal snus i lufta enn gammelpannene. Men planen var å råkjøre den, og så omskolere den til campingpanne, hvis den ikke døg. Men det gjorde den. Likevel tviholder jeg på støpejernspanna fremdeles, selv om den ikke lenger er i daglig bruk. Åhsaligefrydogvelstand! Nå har prix og rema begynt å fylle sommerkoteletter i fryserne sine. Pleier å steike opp et lass, sneie terninger og fryse ned, for hurtigmiddagsmekking. Røykesmaken er tiltalende.
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #629 Skrevet 28. april 2009 Jeg har vært der jeg kjøpte panna og fikk beskjed om å koke opp vann sammen med sun ultra oppvaskpulver - i panna. Jeg skal prøve dette og se hva som skjer, hvis ikke skulle jeg få ny. Det som er dritt med titan/teflon er jo når det blir riper/går hull i belegget, da er panna plutselig giftig, og maten likeså. Jeg krysser fingrene for at oppvaskpulver-trikset vil fungere, i mellomtiden spiser jeg kanelboller. Jepp, jeg har hukommelsestap i dag
Kamikatze Skrevet 28. april 2009 Forfatter #630 Skrevet 28. april 2009 Sliter litt med å kjempe imot lysten til å bake skillingsbøller Nå er det personlig hygiene som står på programmet. Trynehøvling og overristling. Vi snacks!
Pjukset Skrevet 28. april 2009 #635 Skrevet 28. april 2009 Jeg har ikke oppvaskmiddel, men jeg skal si fra når jeg har prøvd
The Kitten Skrevet 28. april 2009 #636 Skrevet 28. april 2009 Jeg liker Pjukset sin unnskyldning om hukommelsestap.
trulta_ Skrevet 28. april 2009 #640 Skrevet 28. april 2009 Jeg skal se CSI i kveld. Jeg også liker du han nye? *husker ikke navnet*
Anbefalte innlegg