Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sende deg gode tanker, men jeg vet ikke om det hjelper.

Jeg er ingen healer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo:

:dåne: Sitat fra bloggen til en jente som fikk 3 på en franskprøve: Jaja, jeg er stolt. Alle gode ting er 3. Hihi. Neida. Men jeg var så fin på håret i dag, at en 3'er klarer ikke ødelegge dagen min. Oh, no. Ikke misforstå, skolen er jo viktig, men det er håret også!

Skrevet

:dåne: Sitat fra bloggen til en jente som fikk 3 på en franskprøve: Jaja, jeg er stolt. Alle gode ting er 3. Hihi. Neida. Men jeg var så fin på håret i dag, at en 3'er klarer ikke ødelegge dagen min. Oh, no. Ikke misforstå, skolen er jo viktig, men det er håret også!

:hoho:

:dåne:

Hvilken blogg er det?

Skrevet

Det er samme blogg jeg ler så godt av!

:skratte: Enkelte burde beskyttes mot seg selv.

Skrevet

Hun kan ikke å bruke foundation iallefall...

Skrevet

:skratte: Gikk innom bloggen hennes for å se nå, OMG! Er det mulig?! HAHAHAHA!!!! :skratte:

Skrevet
:skratte: Enkelte burde beskyttes mot seg selv.

Om det hadde vært min datter, hadde jeg rådet henne til å legge ned bloggen med en eneste gang.

Syns litt synd på henne.

Skrevet

:fnise:

:riste: Ikke mascara heller :opplyser:

Skrevet

Det har du helt rett i.

Skrevet
:fnise:

:riste: Ikke mascara heller :opplyser:

Rett igjen!

Skrevet

Det er samme blogg jeg ler så godt av!

:sjokk: HAHA!!!!!!!!!! :skratte:

Skrevet

Om det hadde vært min datter, hadde jeg rådet henne til å legge ned bloggen med en eneste gang.

Syns litt synd på henne.

Har ikke foreldrene forklart henne at dette kan få følger senere? :klø:

Skrevet
Har ikke foreldrene forklart henne at dette kan få følger senere? :klø:

Alle ler jo av henne.

Det er jo synd, for hun er jo så ung. Må jo påvirke når folk kommenterer på bloggen hennes om det ene og det andre..

Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg hvis noen kalte meg stygg og dum.

Skrevet

Jeg har ikke lyd på denne maskina så jeg fikk ikke hørt. Skal gjøre det når jeg kommer hjem tror jeg.. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...