Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke lute :fisk: Men jeg liker pinnekjøtt. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ah, det er de to beste tingene med jul :nigo:

Om du ikke er ironisk da. Ikke så mange jeg kjenner som liker lutefisk.

Jeg elsker lutefisk :opplyser:

Jeg har til og med fått samboeren til å like det. Før så kastet han nesten opp når fisken "disset" på tallerkenen hans :fnise:

Endret av Bahia
Skrevet
Jeg elsker lutefisk :opplyser:

Jeg har til og med fått samboeren til å like det. Før så kastet han nesten opp når fisket "disset" på tallerkenen hans :fnise:

Jeg tror jeg ALDRI får min sambo til å :spise: lutefisk.

Han sa første julen vi var sammen at han skulle dumpe meg om jeg likte det :fnise: Men det gikk bra allikevel ;)

Skrevet
Jeg tror jeg ALDRI får min sambo til å :spise: lutefisk.

Han sa første julen vi var sammen at han skulle dumpe meg om jeg likte det :fnise: Men det gikk bra allikevel ;)

:ler:

I år blir det spennende å se om sønnen min liker det også :nigo:

Den ungen liker ALT, så tror ikke det blir et problem. Her en dag satt han å spiste blåmuggost rett fra pakken :hoho:

Skrevet

Sønnen din er litt sær. :fnise:

Skrevet

Jeg har aldri smakt lutefisk.

Men tror ikke at jeg liker det.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke smakt det jeg heller, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville likt det. :opplyser:

Skrevet
:ler:

I år blir det spennende å se om sønnen min liker det også :nigo:

Den ungen liker ALT, så tror ikke det blir et problem. Her en dag satt han å spiste blåmuggost rett fra pakken :hoho:

:ler: Er det mulig! Trodde jeg var altspisende, men sønnen din må ta kaka :fnise: Har du prøvd rødkål til lutefisk noen gang? Da blir det knallgrønt, det er ganske kult å spise knallgrønn mat! Også er det jo så godt :nigo:

Skrevet

Det høres ikke godt ut. :fnise:

Skrevet

Men det er det :sjenert: Var sånn jeg begynte å like lutefisk for første gang :fnise:

Skrevet

Jeg har heller ikke smakt lutefisk

Skrevet
:ler: Er det mulig! Trodde jeg var altspisende, men sønnen din må ta kaka :fnise: Har du prøvd rødkål til lutefisk noen gang? Da blir det knallgrønt, det er ganske kult å spise knallgrønn mat! Også er det jo så godt :nigo:

Jeg hadde vært litt skeptisk til den fargen.

Skrevet

:riste: det har jeg aldri prøvd. Har ikke hørt om noen som bruker det heller :fnise:

Jeg har heller ikke smakt lutefisk

dere må smake :jepp:

Skrevet
:riste: det har jeg aldri prøvd. Har ikke hørt om noen som bruker det heller :fnise:

dere må smake :jepp:

Tror ikke det er vanlig :fnise: Mamma ser bare dumt på meg når jeg spiser den neongrønne maten :ler:

Skrevet

Liker den best når konsistensen minner mer om klippfisk enn om snott. Men bevares, bare less på! :nigo:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...