Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Vegetarrett ja. Det forklarer hvorfor jeg ikke har hørt om det :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den retten såg veldig god ut, Kamikatze :sikle:

Skrevet

Håper du har en helt topp tur, The Kitten!! :) Ikke verst å få en egen tråd ;)

Skrevet

Jeg tror hun blir glad når du ser tråden sin :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Det tror jeg hun blir. Kattungen har faktisk en dagbok her inne på kg som hun aldri bruker. Og nå har denne tråden blitt lenger enn den boka :jepp:

Skrevet (endret)

:jepp:

Den som leter den finner er det vel noe som heter!

Edit: byttet smiletegn.

Endret av trulta_
Skrevet

Hvis alle gode ting er tre, hvorfor gjør det da så vondt å tråkke på et riveskaft?

Skrevet

Jeg skjønner ingenting

Skrevet

Skjønner ikke du heller noe?

Skrevet

Jeg har kastet nesten 20 GB med dataskrot fra laptoppen min. Jeg kan greie nesten 5 til, hvis jeg kvitter meg med gammel windowsversjon også. Men det gidder jeg ikke ennå.

Gjør det rent og pent til The Kitten kommer hjem. :gullengel:

Skrevet

Hei Kami! Har du støv på hjernen? :)

Skrevet

Hah!

Du lokker ikke meg til å holde støvsugeslangen inn til øret!

Lurer på om The Kitten har beskuet støvsugerslangetemmere i Marokko? Det er ikke sikkert fremskrittet har kommet så langt enda, der nede. Der finns nok enkelte som gjør det på gamlemåten fremdeles. Men, det er sikkert temmelig upraktisk å støvsuge med en svart mamba.

Skrevet

Huff, nå fikk jeg en dårlig følelse av at kattungen ikke kommer tilbake. Jeg har et syn om at hun danser magedans med flere andre jenter i et harem, hvor slangene danser i takt med jentene. Jeg håper reisefølget hennes er fornøyd med dromedaren han fikk byttet henne inn i.

Skrevet

Kamelhårsokker er visst hot på eldresentrene. Og det må jo være et marked for kameler her oppe, sånn som de rødeste og de grønneste av de rødgrønne driver å sluker dem.

De sender henne sikkert tilbake når de blir lei av at hun røyter overalt. Er visst noe med to ukers angrefrist, ellerno...

Skrevet

Kami, apropos pølsevann...opptjente feriepenger hos tidligere arbeidsgiver for 2007 (avsluttet arbeidsforhold i 2007, som jeg da fikk utbetalt i 2008, regnes dette som skattbar inntekt?

Jeg spør deg fordi du later til å vite alt :jepp:

Gjest Ulva35
Skrevet

Pjusket: Ja det gjør det. Jeg fikk baksmell et år på over 10000 fordi jeg ikke viste det

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...