Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja. Hvis du bruker den som dessert er det sånn med rød saus. Men det står også oppskrift på varm grøt på pakka. Hender vi har det til middag og da spises den varm med sukker, kanel og litt smør.

Det skal jeg prøve å huske å kjøpe en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må skaffe meg tesil :notere:

Skrevet

Jeg har fortsatt lyst på honningsnurr, men har ikke funnet ennå, jeg skal ikke ha i tre, den skal være i stål.

Skrevet

Husker noen sjokoladen "basic" for ca 20 år siden?

Gjest Ulva35
Skrevet
Husker noen sjokoladen "basic" for ca 20 år siden?

Jeg burde huske det, og det er noe som sier meg at jeg har hørt om den, men husker ikke helt.

Hva var det i den da?

Skrevet
Jeg burde huske det, og det er noe som sier meg at jeg har hørt om den, men husker ikke helt.

Hva var det i den da?

Jeg tror ikke det var noe spesiellt i den, jeg husker den var ganske hard, også var det sølvgrått papir utenpå. Jeg elsket sjokoladen, også tok de den vekk fra meg! :trist:

Gjest Ulva35
Skrevet

Det er jo typisk med alt det. Fra snop til mat. Finner du en favoritt av noe slag kan du være sikker på at den forsvinner fra hyllene ikke lenge etter :sukk:

Skrevet
Du kan ikke bruke skje da ... honningskje

Den har jeg, 2 stk. Kjøpte dem for noen uker siden. Ikke prøvd dem ennå.

Ikea har en sånn skje som jeg vil ha, men da må jeg kjøpe masse annet også. Men spørs om det ikke blir den lell, får ta det neste gang jeg er på IKEA. Nå har jeg vel bare vært der 3 ganger, så det kan ta litt tid før neste gang jeg skal dit.

Kanskje jeg skal prøve å finne bilde av dem.

Skrevet
Jeg tror ikke det var noe spesiellt i den, jeg husker den var ganske hard, også var det sølvgrått papir utenpå. Jeg elsket sjokoladen, også tok de den vekk fra meg! :trist:

Var den ganske liten?

En med rødt på og en med lilla/blå på? 2 smaker.

Gjest Ulva35
Skrevet
Var den ganske liten?

En med rødt på og en med lilla/blå på? 2 smaker.

Det høres ut som Rigel sjokolade, som heller ikke finnes lenger. Den ene med nøtter, den andre uten

Skrevet
Det høres ut som Rigel sjokolade, som heller ikke finnes lenger. Den ene med nøtter, den andre uten

:jepp:

Viste navnet du! Imponert!!

Da er det vel bare å bite i det sure eplet og ta en Ikeatur til (stakkars deg)

:hoho:

Jeg liker meg på IKEA, det er bare at det er langt dit.

Men kanskje tebutikken i byen får snurrene inn, jeg har spurt, og hun jobbet med saken sa hun. Kanskje på tide på spørre igjen.

Skrevet

Jeg bor nærme Ikea - men vegrer meg sterkt og inderlig for å dra dit.

Lurer på om vegen til er motstatt proposjonal med trivselen der jeg :klø:

Gjest Ulva35
Skrevet

Lurer på om kattungen blir overrasket over at vi har holdt liv i tråden hennes jeg?

Burde forandre tittelen til Velkommen hjem The Kitten før hun kommer hjem kanskje :jepp:

Skrevet
Jeg bor nærme Ikea - men vegrer meg sterkt og inderlig for å dra dit.

Lurer på om vegen til er motstatt proposjonal med trivselen der jeg :klø:

Det bør være noe en skal ha der, for å fare dit.

Mange som misliker ikea og. Men husker en gang jeg var der, og så kom jeg på at jeg skulle ha en av noe som jeg hadde gått forbi, og det var ikke bare bare å gå mot strømmen. Pjuh..

Lurer på om kattungen blir overrasket over at vi har holdt liv i tråden hennes jeg?

Burde forandre tittelen til Velkommen hjem The Kitten før hun kommer hjem kanskje :jepp:

Det hadde vært hyggelig til henne :)

Jeg tror hun hadde regnet med at vi hadde skrevet her :fnise:

5 dager til hun er hjemme igjen.

Gjest Ulva35
Skrevet

Håper hun koser seg iallefall :) Tror du hun har savnet fotballsnakket vårt trulta? :fnise:

Skrevet

Jeg tror bensinsstasjonen er åpen :lur:

Gjest Ulva35
Skrevet
Jeg tror bensinsstasjonen er åpen :lur:

Sikkert, de pleier å være det :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...