Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stolt over deg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er stolt over deg. :)

:helen:

Følte meg ganske modig, ja :hoho: Jeg var sikkert litt av et syn da jeg hylende hoppet uti :fnise:

Har du badet i år da?

Skrevet

Følte meg ganske modig, ja :hoho: Jeg var sikkert litt av et syn da jeg hylende hoppet uti :fnise:

Har du badet i år da?

Det har jeg ikke. Jeg skulle bade i Marokko, men det regnet den dagen vi skulle på stranden.

Skrevet
Det har jeg ikke. Jeg skulle bade i Marokko, men det regnet den dagen vi skulle på stranden.

Du får hoppe hylende i vannet du også en dag du får anledning til det :fnise:

Uff, så kjipt da!

Skrevet
Du får hoppe hylende i vannet du også en dag du får anledning til det :fnise:

Uff, så kjipt da!

Det var veldig kjipt. :sukk:

Skrevet
Hadde du en fin tur ellers da?

Veldig fin. :)

Skrevet
Veldig fin. :)

Det var bra :jepp: Blir det noe av Colombia eller?

Skrevet
Det var bra :jepp: Blir det noe av Colombia eller?

Jeg tror det, men det er uansett ikke før neste sommer. Jeg har lovet mamma å ikke bære fremmede menn sine bagger gjennom tollen. :fnise:

Skrevet
Jeg tror det, men det er uansett ikke før neste sommer. Jeg har lovet mamma å ikke bære fremmede menn sine bagger gjennom tollen. :fnise:

:hoho: Jepp, det kan være lurt ;)

Skrevet
:hoho: Jepp, det kan være lurt ;)

;)

Skrevet

Jeg tror du har noen som følger etter deg for å kritiser her inne på KG, kattungen :fnise:

Skrevet
Jeg tror du har noen som følger etter deg for å kritiser her inne på KG, kattungen :fnise:

Jeg vet ikke om jeg skal bli frustrert eller beæret.

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg skal bli frustrert eller beæret.

:hoho: Tydeligvis enkelte som gidder og følge etter deg her inne da og snoke i denne tråden, så jeg tror de ser opp til deg :fnise:

Skrevet
:hoho: Tydeligvis enkelte som gidder og følge etter deg her inne da og snoke i denne tråden, så jeg tror de ser opp til deg :fnise:

Det er ikke alle som har en stalker. Hva er det på norsk? Den setningen hadde jo vært perfekt om jeg fikk skrive på engelsk. :fnise:

Skrevet
Det er ikke alle som har en stalker. Hva er det på norsk? Den setningen hadde jo vært perfekt om jeg fikk skrive på engelsk. :fnise:

:fnise: "en forfølger". Heldig du da! :hoho:

Skrevet
:fnise: "en forfølger". Heldig du da! :hoho:

Burde ikke det smilefjeset egentlig si "tusen takk"?

Skrevet

Burde ikke det smilefjeset egentlig si "tusen takk"?

*smilefjeset bryter KG's regler* :nei:

Skrevet
*smilefjeset bryter KG's regler* :nei:

:hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...