Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha hvor gammel er han?

min 4 åring sa for et par dager siden : mamma... det er bra jeg har en hjerne inni hodet mitt.. for det er der hjernen bor.. om jeg har hjernen et annet sted,, blir hodet mitt bitte lite ! han viste meg det med fingrene sine., så dør det!! hodet altså :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
haha hvor gammel er han?

min 4 åring sa for et par dager siden : mamma... det er bra jeg har en hjerne inni hodet mitt.. for det er der hjernen bor.. om jeg har hjernen et annet sted,, blir hodet mitt bitte lite ! han viste meg det med fingrene sine., så dør det!! hodet altså :P

:fnise: Han er 6 og et halvt år.

Skrevet

fant en gammel slager :P det er meg og ei venninne...

så fikk dere noe å le av i dag og gitt

Skrevet

Hvem av dem er deg?

Skrevet

den blomstrete grusomme med rosa all over

Skrevet

good good !!!

or? maybe not...

Skrevet
Sønnen min kom med et gullkorn i dag! Han hjalp meg med å lage mat, og så sa han: Det er lurt at jeg er med og lager mat! Når jeg blir ungdom eller 7 år, så kan jo jeg lage maten til dere! :fnise:

:fnise:

Skrevet
haha hvor gammel er han?

:fnise:

Skrevet

:overrasket:

Skrevet
Sønnen min kom med et gullkorn i dag! Han hjalp meg med å lage mat, og så sa han: Det er lurt at jeg er med og lager mat! Når jeg blir ungdom eller 7 år, så kan jo jeg lage maten til dere! :fnise:

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

:sjokkbla::hoho: :hoho: Nydelig synging! :fnise:

:skya: :skya:

Skrevet
den blomstrete grusomme med rosa all over

Hun med den lyse stemmen?

Skrevet

If it had been me, I wouldn't have posted it.

Skrevet

Jeg drikker vann med isbiter i :opplyser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...