Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En halv osteloff med skinke og agurk og en rosinbolle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I want to bake something.

Skrevet

Det er morsomt å bake. Jeg skal bake kake og ta med på jobben siste dagen før ferien :) trulta_ sin tøffe sjokoladekake seff! ;)

Skrevet
Det er morsomt å bake. Jeg skal bake kake og ta med på jobben siste dagen før ferien :) trulta_ sin tøffe sjokoladekake seff! ;)

Ta av noen stykker til oss også da! :jepp:

Skrevet
Ta av noen stykker til oss også da! :jepp:

Dere kan komme og se hvordan jeg har det på jobb! ;)

Skrevet

OK, but only if you promise that no one is going to pee in the kitchen while I'm eating.

Skrevet
OK, but only if you promise that no one is going to pee in the kitchen while I'm eating.

:hoho: Vi får sitte på vaktrommet og spise for sikkerhets skyld! ;)

Skrevet
:hoho: Vi får sitte på vaktrommet og spise for sikkerhets skyld! ;)

:tommelsmil:

Skrevet

Hadde helt glemt den episoden egentlig... måtte tenke meg om før jeg kom på det.. er vant til så mye rart vet du.. ;)

Skrevet
Hadde helt glemt den episoden egentlig... måtte tenke meg om før jeg kom på det.. er vant til så mye rart vet du.. ;)

What other funny things has happened at your work?

Skrevet
:sjokolade: to Bahia :sprettert:

:helen:

:jepp: Vi lover å oppføre oss :opplyser:

:hoho:

Skrevet (endret)
:) Endret av mia83
Skrevet
Var ei dame som tydeligvis trodde hun var på utedo... hun bæsja i ei pappeske med påskeduker...

Skrevet
Var ei dame som tydeligvis trodde hun var på utedo... hun bæsja i ei pappeske med påskeduker...

Skrevet

I should feel sorry for her, but I only feel sorry for the person who had to clean it up.

Skrevet
I should feel sorry for her, but I only feel sorry for the person who had to clean it up.

Jeg syns også veldig synd på den som tørket opp!

Uff, håper ikke jeg får et sånt liv når jeg blir gammel at jeg gjør slike ting...

Skrevet

You never know.

Skrevet

Det gikk rett i søpla for å si det sånn...

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...