Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tenker å dra til Hellas

Rhodos by!

Jeg liker ikke Kreta.

:enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellas er jo omfattende da. Jeg har vært på ganske mange av øyene, og alle de store. I tillegg til Athen og Pireus.

Kreta inneholder litt av hvert, og mye kommer an på hva du søker.

Hvis det ikke er party party, men familieferie med fine familiehotell med bassenger og playclub etc. er det absolutt et alternativ. :briller:

Skrevet

Jeg foretrekker å loffe når jeg er i Hellas, min favoritt har alltid vært Naxos.

Skrevet

Forresten, Mallorca og Gran Canari har vært populære i vår familie. Henholdsvis Playa (Arenal) kysten, og Playa del Ingleskysten.

Skrevet

Jeg har tenkt meg til Halkidiki

Skrevet

Aldri hørt om.

Jeg kunne tenkt meg Santorini.

Skrevet

Nei det er ikke noe typisk turiststed og det er det som er hele vitsen! Mannen min har vært der en gang og han trivdes kjempegodt der! Jeg har aldri vært der selv.

Håper å få reist i slutten av august.

Skrevet
Jeg foretrekker å loffe når jeg er i Hellas, min favoritt har alltid vært Naxos.

Jeg var på Naxos i 95. En koselig øy. Leide motorsykkel, og kjørte øya rundt, dvs. 3/4 rundt, og så samme vei tilbake. :briller:

Jeg har tenkt meg til Halkidiki

Aldri hørt om.

Jeg kunne tenkt meg Santorini.

Det er der flyet lander når man reiser til Naxos. En spennende øy. Vulkanøy med loddrette fjellsider. :hakeslepp:

Skrevet

Santorini er magisk, det er øya jeg alltid vender tilbake til. Ikke de klassiske fine strendene (vulkansand), men Thira og Oia som klamrer seg fast i fjellveggen er virkelig noe man bør få med seg. Noe klaustrofobisk i høysesongen dog, og absolutt det dyreste stedet i hele Hellas.

Skrevet

Nei vi vil som sagt til et sted der det ikke er så turistifisert

Skrevet

Hellas er turistifisert i seg selv, da må dere reise utenfor sesongen. Det er selvsagt steder som ikke selger Se & Hør på hvert hjørnet, og hvor du slipper å møte på naboen. Isåfall ville jeg kanskje gått for Chios, Karpathos eller Thassos.

Skrevet

Vi har allerede bestemt oss for hvor vi skal, hvis vi skal dra

Skrevet

Halkidiki sier jeg jo...

Skrevet

Jammen jeg hørte ikke det! Halkidiki er nok et godt valg :)

Skrevet

Håper da det. :) Mannen min trivdes iallefall kjempegodt. Men har hørt det er kjempefint på Thassos også

Skrevet

Ja håper det blir noe av :)

Skrevet

Jeg skal ringe hurtigruta i morgen og finne ut av litt priser.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...