Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men min kropp lager mange knekkelyder ofte.

Noen som vet hvorfor disse lydene kommer??

I f.eks. nakken så har vi mange "luftlommer" som lager vakum. En kiropraktor slipper f.eks ut litt av dette vakumet når de knekker på nakken og det er derfor det kommer knekkelyder :)

Er det en knaseaktig lyd, kan dette komme av forkalkninger, mest vanlig i nakkeen.

:vinke: til alle!

:vinke:

Skrevet

Jeg "knekker" så og si hele kroppen, hofte, skuldre og nakken er vel oftest, veldig sjeldent jeg "knekker" fingrene mine.

Skrevet

Jeg kan få hele ryggraden min til å knekke ved å snu meg på en spesiell måte når jeg sitter :opplyser: Pr dags dato er det ikke en sjel som ikke vrir på seg når de hører det :fnise:

Skrevet
Jeg kan få hele ryggraden min til å knekke ved å snu meg på en spesiell måte når jeg sitter :opplyser: Pr dags dato er det ikke en sjel som ikke vrir på seg når de hører det :fnise:

:dåne:

Skrevet

Men jeg er enig i at det ikke er en pen lyd, men den bare kommer. Nesten som en liten promp :lol:

Skrevet
Men jeg er enig i at det ikke er en pen lyd, men den bare kommer. Nesten som en liten promp :lol:

:fnise:

Skrevet

Kom du deg inn på farmville, Bahia?

Jeg har høstet inn artisjokkene mine.

Skrevet
Kom du deg inn på farmville, Bahia?

Jeg har høstet inn artisjokkene mine.

:riste:

Jeg kom inn i morgest, men nå står det plutselig at jeg ikke kommer inn for det er mulig jeg ikke har den nyeste versjonen av Adobe flash player, men det har jeg :snurt:

Vet ikke hva som er galt, jeg, men mange andre som har problemer også. Det jeg har plantet dør jo :snurt:

Skrevet
:riste:

Jeg kom inn i morgest, men nå står det plutselig at jeg ikke kommer inn for det er mulig jeg ikke har den nyeste versjonen av Adobe flash player, men det har jeg :snurt:

Vet ikke hva som er galt, jeg, men mange andre som har problemer også. Det jeg har plantet dør jo :snurt:

Har du ikke grønne fingre? :ler:

Skrevet

Dærsken! trulta og piffi er sikkert rå på å danse flamenco. - Innebygde kastanjetter! :jepp:

Skrevet

:overrasket: Hvordan snur du deg? :klø:

Skrevet
Dærsken! trulta og piffi er sikkert rå på å danse flamenco. - Innebygde kastanjetter! :jepp:

:fnise: Har jeg, naturlig nok, ikke tenkt på :)

:overrasket: Hvordan snur du deg? :klø:

Sitter ytterst på f.eks en sofa med rak rygg. Tar tak i sofaen og vrir hele ryggen først til høyre, så til venstre. Er faktisk ganske "lettende".

Skrevet
:fnise: Har jeg, naturlig nok, ikke tenkt på :)

Sitter ytterst på f.eks en sofa med rak rygg. Tar tak i sofaen og vrir hele ryggen først til høyre, så til venstre. Er faktisk ganske "lettende".

Er det dette som på fagspråket kalles en brakfjert? :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...