Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg er syk og gidder ikke bruke energi på å handle. Da passer det bedre å få ting tilsendt.

Skrevet

Postordre er en smart ting :jepp: Bra at du ikke bruker energien på shopping, shopping tar masse energi. Faktisk rart hvor klar en blir av å gå noen timer på et kjøpesenter.

Ordet postordre er ikke så kult.

Skrevet

Postordre er helt topp syns jeg. Jeg pleier forøvrig aldri kjøpe klær på postordre, men jeg gjør et forsøk. Er helt sikker på at buksa og gensern kommer til å passe som et skudd :jepp:

Skrevet

Jeg har kjøpt masse fint på postordre altså, viktig å sende tilbake ting du ikke er fornøyd med, ikke alltid jeg har vært like flink til det.

Skrevet

Jeg er flink til det. Passer ikke klærne er det jo lite vits i å ha dem liggende til pynt.

Skrevet

:enig:

Men ikke alltid jeg har giddet å sende de tilbake liksom.

Nå skal jeg på trening, kose deg videre :klemmer:

Skrevet

Det var kjekt på trening, men syns vi kunne hatt en sang til, der det gikk enda litt fortere.

Skrevet

Jeg har ikke trent i dag. :opplyser:

Skrevet

Du er veldig flink til å trene, Trulta!

Skrevet

Ja, men ikke den grad et normalt frisk menneske trener.

Skrevet

Åh?

Trening kan være så mangt da, for noen er det å springe laaaangt, mens andre løfter litt vekter, jeg kaller det trening når jeg er å strekker kroppen min (yoga)

Skrevet

Jeg prøver å gå tur hver dag, det er trening for meg.

Skrevet

Men det er veldig bra det, frisk luft får du med på kjøpet! Og du bruker muskler, så det er veldig bra trening.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...