Kamikatze Skrevet 7. april 2009 Forfatter #41 Skrevet 7. april 2009 Hellu, jeg er da ikke uvenn med mia. Ble bare litt småirritert over stadige feilslåtte forsøk på lytehumor fra glasshuset. Så jeg fjernet bare noen tråder fra å poppe opp i 'Mine innlegg'. Man behøver da ikke være uvenner med noen, bare fordi man er for inkompatibel til å bli bestevenner. Her Pjukset - Grip! God påske!
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #42 Skrevet 7. april 2009 DERE MÅ IKKE LAGE SÅNNE TRÅDER, JEG TRODDE KITTEN HADDE SLETTA SEG...
trulta_ Skrevet 7. april 2009 #43 Skrevet 7. april 2009 Hellu, jeg er da ikke uvenn med mia. Ble bare litt småirritert over stadige feilslåtte forsøk på lytehumor fra glasshuset. Så jeg fjernet bare noen tråder fra å poppe opp i 'Mine innlegg'. Man behøver da ikke være uvenner med noen, bare fordi man er for inkompatibel til å bli bestevenner. Her Pjukset - Grip! God påske! Katten trenger også masse sjokolade, hun sier hun skal slutte å spise slikt.
Kamikatze Skrevet 7. april 2009 Forfatter #44 Skrevet 7. april 2009 Katten trenger også masse sjokolade, hun sier hun skal slutte å spise slikt. Er ikke hårballen reist ennå da? Ble ikke no "herping" på din i år. Den er for liten og diffus til å påskepyntes. Da måtte jeg nesten hatt url til den store originalen.
trulta_ Skrevet 7. april 2009 #45 Skrevet 7. april 2009 Trenger ikke å være påske, bare sjokolade, kan bytte ut pistolen med en sjokolade. "hårballen" som du kaller henne reiser i kveld.
trulta_ Skrevet 7. april 2009 #48 Skrevet 7. april 2009 Jeg har sjokolade Trodde du hadde sluttet med sjokolade jeg...
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #49 Skrevet 7. april 2009 Trodde du hadde sluttet med sjokolade jeg... Når har jeg sagt at jeg har sluttet med sjokolade? :klø:
Kamikatze Skrevet 7. april 2009 Forfatter #50 Skrevet 7. april 2009 Har du ikke tatt på deg påskeavataren enda? :klø:
alicia2 Skrevet 7. april 2009 #51 Skrevet 7. april 2009 Å - så det er her du har gjemt deg! Så da kan vi slutte å lete mer,altså.. Ha en fin påske
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #52 Skrevet 7. april 2009 Har du ikke tatt på deg påskeavataren enda? :klø: Syns du ikke avataren min utstråler liten, forvirret og lodden kylling?
Kamikatze Skrevet 7. april 2009 Forfatter #53 Skrevet 7. april 2009 Øøøøøøh... hmmmm.... Mmmmer i retning av:"Oisann, der satte jeg meg visst på kaktusen, gitt!"
Pjukset Skrevet 7. april 2009 #54 Skrevet 7. april 2009 Jeg syns ikke Pjuks'er passer seg å være liten å lodden. Jeg har tross alt et image å opprettholde!
trulta_ Skrevet 8. april 2009 #55 Skrevet 8. april 2009 Når har jeg sagt at jeg har sluttet med sjokolade? :klø: Aldri, men du har blitt så sunn. Og det er ikke jeg.
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 Forfatter #56 Skrevet 8. april 2009 Jeg syns ikke Pjuks'er passer seg å være liten å lodden. Jeg har tross alt et image å opprettholde! Ja, dette? :gjeiper: Oi, her ble det kittenløst, gitt... HALLO?! ekko ekko ekko ekko ekko
Kamikatze Skrevet 8. april 2009 Forfatter #58 Skrevet 8. april 2009 Føler seg igorert og usynlig Ingen som bumper din tråd da?
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #60 Skrevet 8. april 2009 Har du ikke tatt på deg påskeavataren enda? :klø: Nå har jeg kledd på meg, takk skal du ha
Anbefalte innlegg