Gå til innhold

Noe du ønsker kjæresten var uten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Isabella_*
Skrevet

....at han har/har. Være seg: egenskap, oppførsel, væremåte, vane osv.

Min, skulle jeg ønske han hadde slutta å snuse, kjøpte noe til seg selv oftere (klær, sko og annet tilbehør, ikke alltid jeg har råd til å gjøre det til)

Jeg er glad for at han er så ansvarsfull og omtenksom, åpen og ærlig, ikke vil ut å feste i ny og ne, heller bruke tiden han har til overs på oss. At han er romantisk og en MANN :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noe område han kunne vært anderledes på. da ville han ikke vært helt seg selv.

og jeg elsker at han er akkurat som han er. Utrolig snill og omtenksom. Morsom og musikalsk. Utadvendt og med masse selvtillit. Og mange mange andre vidunderlige ting. Han er helt skjønn! :rødme:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Kunne ønske han var mindre agresiv når vi krangler, og ikke så høylytt.

Jeg er glad han setter pris på meg, og viser det. Han passer på meg, og beskytter meg om nødvendig. Han er snill og god og gjør veldig mye fint for meg :)

Skrevet

Jeg skulle ønske han var mer ryddig, men then again, jeg sier det samme om meg. Så jeg vet ikke om det teller helt.

Utenom det, så setter jeg noe helt ekstremt pris på den omtanken han har for meg. Han er aldri, aldri ego i sengen (eller, joda, når jeg er i skikkelig sub-humør og stønner "bruk meg", men vet ikke helt om det teller), han møter meg alltid i døren for klem og kyss når jeg kommer hjem fra jobb etter ham, han holder alltid rundt meg når vi skal sove helt til jeg sovner, selv om det resulterer i at han må ligge ett kvarter og vifte med armen for å få følelse i den igjen (jeg har bedt ham slutte med å ligge så lenge, men han hører ikke på meg, søtingen). Han er den perfekte kløpinne, han er en engel når jeg er trett eller fryser. Sovner jeg på sofaen våkner jeg stort sett med ett teppe over meg, av at han står og ser på meg med ett sånn skikkelig søtt, kjærlig smil, og sier at maten er klar, eller noe. Er det rart jeg elsker den fyren? ^^

Skrevet
Jeg skulle ønske han var mer ryddig, men then again, jeg sier det samme om meg. Så jeg vet ikke om det teller helt.

Utenom det, så setter jeg noe helt ekstremt pris på den omtanken han har for meg. Han er aldri, aldri ego i sengen (eller, joda, når jeg er i skikkelig sub-humør og stønner "bruk meg", men vet ikke helt om det teller), han møter meg alltid i døren for klem og kyss når jeg kommer hjem fra jobb etter ham, han holder alltid rundt meg når vi skal sove helt til jeg sovner, selv om det resulterer i at han må ligge ett kvarter og vifte med armen for å få følelse i den igjen (jeg har bedt ham slutte med å ligge så lenge, men han hører ikke på meg, søtingen). Han er den perfekte kløpinne, han er en engel når jeg er trett eller fryser. Sovner jeg på sofaen våkner jeg stort sett med ett teppe over meg, av at han står og ser på meg med ett sånn skikkelig søtt, kjærlig smil, og sier at maten er klar, eller noe. Er det rart jeg elsker den fyren? ^^

Har kjæreste din er bror som er lik eller noe? hehe

Skrevet
Har kjæreste din er bror som er lik eller noe? hehe

Nja, han har en bror. De ligner litt, men broren hans er kanskje i det yngste laget, med sine snart 13 år. :P

Skrevet

Mannen min er veldig kverrulerende, han roter, han tar ett nytt glass hver gang han skal ha en slurk med vann...han slikker tallerkenen etter middag når noe smakte veldig godt og han synes ikke hybelkaniner er så ille kjæledyr....

Men jeg elsker ham mer enn noe annet! Han forteller meg hver dag hvor høyt han elsker meg, han vil alltid ha meg i armkroken sin, han elsker å leie meg og kysse meg åpentlys, han er en ekte gentleman og bærer alltid poser når vi handler, det er ingenting i verden han ville nektet meg...

Fryser jeg så lager han alltid noe varmt å drikke til meg, er jeg lei meg så kommer han alltid med en skulder å gråte på...

Han lager middag til meg hver dag og han får meg til å føle meg som den vakreste kvinnen i universet. Selv med briller på nesa i den for store kosedressen min, så viser han meg hvor høyt han verdsetter meg og forteller meg hvor nydelig jeg er :sjenert:

Min mann er den flotteste mannen i min verden; og jeg elsker ham for alt han er og alle hans feil og rare uvaner :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...