Gå til innhold

Tips til pynting av kort hår ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo er det noen som har noen tips/forslag til pynt i kort hårfrisyre ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan ha det du vil utenom langt oppsatt hår icon_wink.gif.

Hvis du vil ha blomster, perler, tiara el.l må det festes på en annen måte enn i langt hår, men det er mulig. Slør er heller ikke noe problem. Det er bare å bruke fantasien.

B.

Skrevet

På H&M har de små blomster med stener som klyper til å feste i håret. Disse kan du bare "strø" rundt så mange du vil av. Det finnes også små perler, spenner med pynt på etc.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg har også kort hår og har funnet ut at det enkle er det fineste. Skal bare skrå panneluggen litt ekstra og legge den inntil hodet (liten sleik). Skal også ha langt slør. Foran slørfestet rufser jeg håret litt sik at det ikke blir så flatt og kjedelig + at det er meg å ha det litt sporty og rufsete. Bak i nakken har jeg litt lengde, dvs. noen lange tjafser som jeg skal svinge ut på siden, slik at det syns under sløret. Ellers glatt og enkel frisyre. Gjør dette selv. Frisøren som sminker meg tar siste finishen.

Gjest KristinK
Skrevet

Tror jeg ender opp med noe liknende som anonym. Det finnes masse tøffe frisyrer for oss med kort hår, og frisørene har garantert ideer. Jeg har kikket i en del blader hos frisøren og funnet noen frisyrer jeg kunne tenke meg. På prøvetimen skal vi diskutere hva som vil passe meg og ikke.

Hvis man er usikker på hvordan man vil ha håret eller trenger ideer er det lurt å ta en tur til en frisøre og kikke i litt bøker/blader eller be om tips!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...