Gjest indiangranny Skrevet 13. juli 2003 #1 Skrevet 13. juli 2003 En fil som skulle ha vært i "min datamaskin " har funnet seg en snar vei ut på skrivebordet.Hvordan får jeg lagt filen til bak der den skal være? Jeg er prøvet å dra den på plass med musa det går ikke. hilsen
Gjest Lea Skrevet 13. juli 2003 #2 Skrevet 13. juli 2003 Hvis det er en snarvei, så kan du bare slette den. Snarveier kjennetegnes ofte med en liten pil i det ene hjørnet. Mest sannsynlig ligger denne fila der den skal, mens snarveien bare viser til den.. som en slags link.
Rapitap Skrevet 13. juli 2003 #3 Skrevet 13. juli 2003 Yap, bare sjekk at det virkelig er en 'snarvei' og om det er det så kan du slette denne filen som Lea sier. =)
Gjest indiangranny Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Det er ikke noe liten pil på den men under er det et slik tegn ¨Den ser ut som en firkantet box hilsen
Gjest Lea Skrevet 13. juli 2003 #5 Skrevet 13. juli 2003 Hva heter filen da? Hvordan vet du at den hører til under min datamaskin? Høyreklikk på den og se hva det står under egenskaper. Står det at det er en snarvei, så er det en snarvei
Gjest indiangranny Skrevet 13. juli 2003 #6 Skrevet 13. juli 2003 Jeg var inne og gjorde slik du sa Lea og der stod det lastet ned.Da tok jeg og slettet den via papirkurven.Den windows jeg har ep home editon.Det får jeg meldinger om å oppgradere windows.jeg er så redd for å gjøre noe galt.jeg føler meg så dum når detgjelder data.Men jeg er ikke rdd for å spørre om noe hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå