Gjest Snurremor Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei. Jeg har to døtre og en sønn. Eldste datteren min er 13 år. Og jeg har ventet meg et helvette, med tanke på egen barndom og opplevelser. Men nei, jeg og min datter snakker åpent om det meste. Hun VET at jeg er tilgjengelig og jeg maser aldri. Hun har stunder der hormoner tar over, men kommer til meg og sier: Mamma, unnskyld! Og vi prater og babler om alt og ingenting. Jeg forteller henne om sex og gutter. Uten å være for påtrengende og detaljert. Jeg og min datter har rett og slett et fantastisk forhold. Noe som jeg savnet da jeg var liten. Jeg og min mor var et helvette, for å si det mildt. Men jeg og min datter prater på mobilen og vi har gode samtaler. Hun er min stjerne... Har dere god kontakt også?
Gjest Emera Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Ja, vi har det sånn. Tolvåring her da. Så mye kan skje ennå, tenåringstiden er lang. Jeg skal uansett gjøre mitt beste for at det åpne, gode forholdet skal fortsette.
Brud84 Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg har ikke barn, men slik har jeg alltid hatt det med både mamma og pappa! Kan prate med de om ALT, og det var svært lite krangling i tenåringstiden... Bare sett pris på det, og nyt samholdet!
lulle Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Som jeg skulle skrevet det selv. Har kjempekontakt med datteren min og hun blir 14 i slutten av mnd. Vi har faktisk aldri hatt så god kontakt som nå. Venter bare på den vanskelige tenåringstiden som alle snakker om :-)
Gjest vb Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Som jeg skulle skrevet det selv. Har kjempekontakt med datteren min og hun blir 14 i slutten av mnd. Vi har faktisk aldri hatt så god kontakt som nå. Venter bare på den vanskelige tenåringstiden som alle snakker om :-) Jeg har også en sånn kontakt med mine unger. Det har jeg vært veldig bevisst på hele tiden. Nettopp fordi jeg er vokst opp i et hjem hvor det ikke var nærhet og ingenting kunne prates om. Glad for at jeg har lyktes på det området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå