Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid hatt plettfri hud, utrolig fin. Og jeg har blitt misunnet av mange kvinner. Det er rett og slett min største stolthet. Menn jeg har hatt har sagt jeg har hud som silke. I fjeset har jeg perfekt hud. Jeg gidd ikke gå rundt grøten for å fortelle. Jeg VET jeg har perfekt hud.

Men nå er jeg eldre og lurer på om noen her har råd for at jeg skal beholde denne huden som jeg har. Jeg er 35 år, men huden er like flott som før.

Unntatt jeg merker noe på haken. Noe som jeg ikke klarer å håndtere siden huden har vært spotless før.

Må legge til at jeg aldri har solt meg, så jeg har ingen rynker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsette som vanlig..?

Gjest Gjest
Skrevet
Fortsette som vanlig..?

Ja det forstår jeg jo. Men jeg har fått noen små flekker på haken. Nupper på en måte. Dette er frustrerende. Uansett, takk for svar.

Skrevet

okei ..

gå til en hudpleier ??

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har alltid hatt plettfri hud, utrolig fin. Og jeg har blitt misunnet av mange kvinner. Det er rett og slett min største stolthet. Menn jeg har hatt har sagt jeg har hud som silke. I fjeset har jeg perfekt hud. Jeg gidd ikke gå rundt grøten for å fortelle. Jeg VET jeg har perfekt hud.

Men nå er jeg eldre og lurer på om noen her har råd for at jeg skal beholde denne huden som jeg har. Jeg er 35 år, men huden er like flott som før.

Unntatt jeg merker noe på haken. Noe som jeg ikke klarer å håndtere siden huden har vært spotless før.

Må legge til at jeg aldri har solt meg, så jeg har ingen rynker.

Se på din mor, så vet du hvordan du blir.

Fortsett som du har levd, og plei huden.

Alderen gjør sitt, men ikke forvent at du er sånn i evig tid.

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

jeg har også veldig fin hud, men små nupper som oppstår på haken av og til. jeg var nettopp hos hudpleier for første gang i løpet av mitt liv, og spurte hvorfor jeg fikk små nupper/kviser akkurat der. hun kunne fortelle meg at hun fikk det samme og at det gjerne kommer av tre ting a) fett fra maten når vi spiser b) røyking eller c) lipgloss. hudpleieren sa at hun fikk bare leve med de små nuppene, for hun kom aldri til å slutte med lipglossen sin.

Skrevet

Jeg tror du troller. Ingen ville ha skrevet det du har skrevet her.

Skrevet

Uansett troll eller ikke, det beste en kvinne (eller mann, for den saks skyld) kan gjøre for huden siden er å bruke solkrem/holde seg unna solen og ikke røyke. Opplest og vedtatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...