Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

Kompisen har PS 3 med (4) trådløse buzzere. Jeg har 8 buzzere på min PS 2, med ledning.

Kan jeg ta med 4 PS 2-buzzere og koble disse til PS 3-en, slik at man spiller med 4 trådløse og 4 med ledning?

Skrevet
Kompisen har PS 3 med (4) trådløse buzzere. Jeg har 8 buzzere på min PS 2, med ledning.

Kan jeg ta med 4 PS 2-buzzere og koble disse til PS 3-en, slik at man spiller med 4 trådløse og 4 med ledning?

Ja :Nikke:

Gjest kenneth
Skrevet

Etter hvert fant jeg noe som lignet på et svar på nettet. Det ble hevdet at man trenger en adapter, fordi PS 3 ikke har port man kan plugge PS 2-controllere inn i. Er dette feil?

Skrevet
Etter hvert fant jeg noe som lignet på et svar på nettet. Det ble hevdet at man trenger en adapter, fordi PS 3 ikke har port man kan plugge PS 2-controllere inn i. Er dette feil?

Jeg bruker PS2-buzzere på PS3, det er jo USB-kobling på dem...

Gjest kenneth
Skrevet

Jajamennzann. Det fungerte bra å kombinere trådløse PS3-controllere og PS2-controllere med ledning.

Da det ble mer enn 4 deltakere, fikk imidlertid Mr. Buzz det for seg at lengden på konkurransen skulle kortes ned drastisk. Vi fant i farten ikke ut hvordan vi kunne angi lengden på spillet. Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...