Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei Jeg har en "skitten" liten fantasi om å ronke en fremmed fyr. Synes det virker ganske kinky å holde en kuk i hånda, uten at jeg egentlig kjenner personen. Kose og dra i den til den blir stor. Merke reaksjonene på kroppen når han blir kåt. Ronke den raskere og se på når han får orgasme og sæden spruter. Egentlig et ganske "ufarlig" opplegg, men vet likevel ikke om jeg tør gjennomføre det. Har sjekket litt på nett, og det finnes nok av kandidater, men er skeptisk. Noen som har hatt lignende fantasier? og evt tatt sjansen på å gjennomføre det?
pantyhose Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Har selv den samme tanken, men jeg vet at så fort jeg har kommet vil jeg synes det er rart å holde en annen manns pikk i hånda. Da er spenningen over kan du si. Men hva med å ronke deg selv med venstre hånda eller ha på en latexhanske? Da blir det en helt annen følelse enn med den vanlige høyrehånda. Hvis du i såfall skal prøve, vil du kun ronke eller tror du at du kommer til å gå lengre?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Jeg har gitt fremmede blowjob. Synes ikke det er noe spennende. Bare slitsomt. Har gjort det for å betale for tjenester eller fordi jeg syntes synd på fyren.
pantyhose Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg har gitt fremmede blowjob. Synes ikke det er noe spennende. Bare slitsomt. Har gjort det for å betale for tjenester eller fordi jeg syntes synd på fyren. Og du er en gutt? Rart å ha en penis i munnen, spesielt hvis han kommer?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Og du er en gutt? Rart å ha en penis i munnen, spesielt hvis han kommer? Jeg er ikke gutt
pantyhose Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Men da er det vel ikke nor unormalt med en blowjob? Noe annet hvis en gutt ønsker å suge en annen? Hvordan kom du opp i situasjonen med å suge en fremmed? Natt på byen?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Men da er det vel ikke nor unormalt med en blowjob? Noe annet hvis en gutt ønsker å suge en annen? Hvordan kom du opp i situasjonen med å suge en fremmed? Natt på byen? Har skjedd flere ganger. Første gangen da jeg var 16. Pleide å betale med blowjob for å bli kjørt hjem. Siste gangen da jeg traff en fyr som jeg gikk tur sammen med. Vi begynte å tulle med å strippe for hverandre. Ville ikke ha sex med han. Syntes jeg måtte gi han en blowjob før jeg dro hjem.
Gjest m46 Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Har skjedd flere ganger. Første gangen da jeg var 16. Pleide å betale med blowjob for å bli kjørt hjem. Siste gangen da jeg traff en fyr som jeg gikk tur sammen med. Vi begynte å tulle med å strippe for hverandre. Ville ikke ha sex med han. Syntes jeg måtte gi han en blowjob før jeg dro hjem. Du betaler for mye. Hvis jeg skulle kjørt deg hjem, så hadde ett hyggelig smil og "takk for turen" vært mer enn nok. Du trenger ikke betale for noen ting. Men verdien av et hyggelig smil er forresten mye større enn du tror.Sex synes jeg skal være maxkos for to personer som har sterk lyst til å gjøe det sammen. Sex uten ekte begjær er litt tamt. Hvis du deler ut en blowjobb uten å ønske noe mer, så vil gutten gjerne bli tent og ønske mer, hvis det er det du vil så er det greit, men hvis ikke så bygger du sterke følelser som ender i ulykkelig kjærlighet
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Har selv den samme tanken, men jeg vet at så fort jeg har kommet vil jeg synes det er rart å holde en annen manns pikk i hånda. Da er spenningen over kan du si. Men hva med å ronke deg selv med venstre hånda eller ha på en latexhanske? Da blir det en helt annen følelse enn med den vanlige høyrehånda. Hvis du i såfall skal prøve, vil du kun ronke eller tror du at du kommer til å gå lengre? Eh, om TS er en kvinne...? Så skal hun "ronke" seg selv?! For en gjeng.
Gjest tts Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 jeg liker og bli ronket av fremmede jenter jeg
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 synest du bør prøve og runke en fremed jeg er mange som sikkert vil, bruker selv en sider jeg er førnøyd med knulle-date.com er ikke så mange reg enda så da slipper jeg å bli bombandert av mel
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. mai 2009 #12 Skrevet 27. mai 2009 Pleide å betale med blowjob for å bli kjørt hjem. Syntes jeg måtte gi han en blowjob før jeg dro hjem. Ja ha...det hørtes spesielt ut. Dette er noe du trives med, noe som du synes er like naturlig som å spise frokost?
TVA_Oslo Skrevet 27. mai 2009 #13 Skrevet 27. mai 2009 Leke call girl er en sexfantasi Være callgirl er også en fantasi Where is the problem?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. mai 2009 #14 Skrevet 27. mai 2009 Leke call girl er en sexfantasi Være callgirl er også en fantasi Where is the problem? Du ser at gjest i innlegg #7 er en annen en TS? Gjest i #7 har faktisk gjort dette som betaling, så det er ingen "fantasi".
grafenberg Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 synest du bør prøve og runke en fremed jeg er mange som sikkert vil, bruker selv en sider jeg er førnøyd med knulle-date.com er ikke så mange reg enda så da slipper jeg å bli bombandert av mel Har registrert meg der nå men er jo bare 13 medlemmer der. hehe Du kjenner meg sikkert igjen på bildet jeg har på profilen.
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 så da slipper jeg å bli bombandert av mel Nå sliter jeg litt her, og har en særs stor mengde bilder i hodet av mel-runking... Jeg bør vel snart ta ferie...
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #18 Skrevet 29. mai 2009 Jeg bare lurte på hvordan man ble bombandert av mel, ved å runke fremmede...
grafenberg Skrevet 29. mai 2009 #19 Skrevet 29. mai 2009 Det hun mente var at hun slipper å bli bombandert av pm fra overkåte karer, siden hun er på en rimelig fersk side
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #20 Skrevet 29. mai 2009 *orienterer* Jeg skjønte det, men jeg syns det var en litt morsom glipp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå