Gjest Gjest_Isabella_* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei.. Jeg og kjæresten bestemte oss for å ta det helt ut igår..fordi vi følte oss klare og begge hadde lyst. Jeg hadde aldri hatt sex..(er 24, han er 28 og erfaren). Tok det rolig..varmet opp..han var kjempeflink..jeg var klissvåt..MEN DET VAR SÅ FORFERDEEELIG VONDT..trodde jeg skulle sprenge...var så vondt når han trengte seg inn...ble aldri noe bedre...og jeg er så sår idag.. Hvor lenge vil det være sånn? Skjønner ikke hvordan sex kan være godt etter igår...verste smerten jeg har opplevd:((( Brukte ikke kondom..og jegbegynte på piller for en uke siden..så tok angrepillen idag..han kom tre ganger..håper det hjelper med en pille?(vet atdet ikke er 100% safe..men får håpe)..tok den 11 t senere.. Har noen erfaringer med bivirkninger?hvor lenge varer de? Takk
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Sex blir bedre og bedre. Det vil sikkert være litt ubehagelig de første gangene, men dette forsvinner fort. Hvorfor tok du angrepillen når du har begynt på p-pillen?? Dersom du startet på første menstruasjonsdag, som man skal gjøre, så skal du være beskyttet med en gang
Gjest TS Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 tok den ikke første mensdag nemlig desverre:( Uff..er så reddfor at det skal gjøre vondt neste gang...han mente han hadde tatt hinnen..men jeg følte ikke athan gled noe særlig lengre inn..(pga smertene?) glidemiddel skal brukes neste gang! takk!
Nienna Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Første gang jeg hadde sex med en pikk jeg merket (ikke vondt ment mot dem som har lite utstyr, bare mot dem som har lite utstyr og heller ikke aner hvordan man bruker det) var når nåværende samboer var på besøk i ca en uke, og jeg var så sår de første dagene, og jeg merket jo at det ikke ble noe bedre av å ha sex (men sex var godt på så mange andre områder som overskygget det å bli sår). Det avtok etter de første dagene. Jeg var riktignok sår uken ut (jeg fikk jo aldri tid til å bli bedre. x))
Pialill Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 tok den ikke første mensdag nemlig desverre:( Uff..er så reddfor at det skal gjøre vondt neste gang...han mente han hadde tatt hinnen..men jeg følte ikke athan gled noe særlig lengre inn..(pga smertene?) glidemiddel skal brukes neste gang! takk! Hvis du ikke begynner dagen du får mensen så er du trygg etter 7 dager=) Hvorfor i all verden kom han forresten 3 ganger hvis det gjore så vondt for deg? jeg hadde syns det var nok med en hvis det var meg:p du må lese på pakken om angrepillen påvirker p-pillene..... jeg vet ikke om de gjør det, men hvis de gjør det kan det være du ikke er sikker de neste to ukene...
kinkeline Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Jeg var vel sår i et par dager før det gikk over. Var litt vondt andre og tredje gangen, men så gikk det over og det er bare fantastisk nå. Han kom 3 ganger? Hvor lenge holdt dere på? Virkelig ikke nødvendig å holde på så lenge hvis det var første gangen din, det gjør bare at du forblir sår mye lenger enn hvis dere kun hadde holdt på i rundt 10 min. Sex varer ikke nødvendigvis i mange timer.
Telys Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg fikk også ganske vondt første gang,og følte jeg nesten ikke kunne gå riktig på en uke etterpå Jeg hadde faktisk litt vont hver eneste gang vi hadde sex i et halvt år etterpå jeg. Og jeg blir fortsatt ganske fort sår. (ja,jeg er våt nok osv. når vi har sex) Men vi holder et ganske kjapt tempo når vi driver på,så det er nok det som gjør det Ganske irriterende,men verdt det uansett
Gjest TS Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 han kom ikke 3 ganger etter hverandre..men totalt i løpet av natten:) Begge ville....:)takk for støtten!
Gjest imli Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Synes det gjorde vondt de to-tre første gangene.
Gjest garat Skrevet 4. april 2009 #11 Skrevet 4. april 2009 jeg hadde SKIKKELIG vondt første gangen(men var forberedt på det verste), så gjorde det vel mindre og mindre vondt etterhvert - og etter kanskje 10. gangen så snudde trenden. men det hjelper jo å ta det litt easy, og kanskje ikke gå så dypt inn hele tiden.
Nienna Skrevet 4. april 2009 #12 Skrevet 4. april 2009 Supert at det ble tre ganger første natta, det var mer enn jeg klarte med min. ^^ Kjør på, men vær forberedt på at jo mer du kjører på i begynnelsen, jo lengre tid tar det før du blir kvitt sårheten. Det er som å merke gnagsår i ett par sko etter første timen. Du blir ikke kvitt det om du beholder skoene på i 12 time til.
Gjest ts Skrevet 4. april 2009 #13 Skrevet 4. april 2009 Supert at det ble tre ganger første natta, det var mer enn jeg klarte med min. ^^ Kjør på, men vær forberedt på at jo mer du kjører på i begynnelsen, jo lengre tid tar det før du blir kvitt sårheten. Det er som å merke gnagsår i ett par sko etter første timen. Du blir ikke kvitt det om du beholder skoene på i 12 time til. men er det s¨ånn at skjeden lukker seg igjen??Mener jeg lese a t hvis man ikke fortsetter så blir det vondt igjen etter litt tid..uff... klarer nesten ikke gå idag he he
Nienna Skrevet 4. april 2009 #14 Skrevet 4. april 2009 Altså, nå er riktignok min loverboy litt større enn gjennomsnittet (jeg var ikke jomfru vår første gang, og har hatt ting med noenlunde størrelse oppi oppgjennom tidene, men det føltes likevel som om det var jomfruhinna han tok), så når vi var borte fra hverandre i en måned etter den uken, så var det nok litt vondt når vi møttes igjen. Men om vi sier første gang med ham var som å bli tråkket på tærne av en elefant, så var det bare en middels stor bikkje når vi møttes igjen. Men når det bare gikk to uker, så var det ikke noe å kommentere.
Gjest TS Skrevet 4. april 2009 #15 Skrevet 4. april 2009 Altså, nå er riktignok min loverboy litt større enn gjennomsnittet (jeg var ikke jomfru vår første gang, og har hatt ting med noenlunde størrelse oppi oppgjennom tidene, men det føltes likevel som om det var jomfruhinna han tok), så når vi var borte fra hverandre i en måned etter den uken, så var det nok litt vondt når vi møttes igjen. Men om vi sier første gang med ham var som å bli tråkket på tærne av en elefant, så var det bare en middels stor bikkje når vi møttes igjen. Men når det bare gikk to uker, så var det ikke noe å kommentere. HAN Reiser til USA imorgen..og blir borte i 2 uker...så blir spennende å oppleve det om litt:) takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå