Gjest me Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei. Jeg er enslig og har innledet et forhold til en gift mann. Vi var gode venner i lang tid før vi innledet dette forholdet. Han snakker om å gå fra sin kone men må vente pga en hendelse som skal skje i nær fremtid som han ikke vil ødelegge. Han har voksne barn slik at det ikke er hjemmeboende barn der nå. Kan jeg tro på han, det er han som har tatt opp det å dra fra sin kone, ikke jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Tror nok desverre "statistikken" viser at flesteparten aldri forlater kona si... Hadde jeg vært deg ville jeg rett å slett sagt til han at han skulle holde seg unna deg frem til han flyttet fra henne....Så tror jeg du rimelig kjapt vil få svar på spørsmålet ditt
Kamikatze Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Klart du kan stole på ham! Med utro mennesker kan du alltid stole på at de ikke er til å stole på...
kinkeline Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Er dette et seriøst spørsmål? Dette er en gift mann som driver på på siden med deg. Jeg innbiller meg at kona hans stoler på han. Syns du hun en grunn til å stole på han? Tydeligvis ikke. Svaret er veldig klart. NEI - i tilfelle du ikke forsto det.
sommerfugel Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg har vært sammen en mann som var utro mot meg.... å han hadde ikke gått i fra meg vist jeg ikke hadde funnet ut noe, det var jeg som gikk. så svare mitt er også NEI han kommer ikke til å forlate kona si, kanskje hu forlater han vist hun finner ut noe, men man kan ALDRI stole på en mann som har vært utro, min x giftet seg på nytt kort tid etter det ble slutt mellom oss og han har vært utro mot henne også og no er det forholde slutt og han har funnet seg ei ny ung jente etter at han prøvde seg på meg igjen, kom med fine strofer om at det var meg han elsket og meg han ville tilbringe livet med (vi har barn sammen) osv osv.......da jeg ikke ga han det han ville var det fort over... en mann som dette klarer ikke å vær alene og må derfor alltid ha en reserve i bakhånd. Mitt råd er og finn en mann som er singel og vil ha deg for den du er ikke bare på det seksuelle planet. En gang utro alltid utro:( Lykke til, kjærligheten er der ute:) Endret 4. april 2009 av sommerfugel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå