Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har sett dette her før? Det ser sykt genialt ut for en person som meg, som er _elendig_ til å sminke seg :fnise: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hihi

Endret av Aryia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Det der må jeg bare prøve ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det der KAN jo ikke bli bra?!! Eller?? Er ikke det der dømt til å bli skjevt? Og det var ganske mye øyeskygge og da, og skal man først ut på byen og sminke seg såpass heftig har en kanskje tid til å fikse det selv?

Skrevet

Det er mange andre varianter til salgs også da. Mange som er forholdsvis nøytrale. Man skal ikke se bort i fra at det fungerer heller. ;)

Skrevet
Det der KAN jo ikke bli bra?!! Eller?? Er ikke det der dømt til å bli skjevt? Og det var ganske mye øyeskygge og da, og skal man først ut på byen og sminke seg såpass heftig har en kanskje tid til å fikse det selv?

Jeg har mer enn nok tid til å sminke meg, men det blir bare stygt og fælt uansett hva jeg gjør :P Og så elsker jeg slike lette løsninger ;) Og det er ikke alle fargene som er like heftige.

Skrevet

Her kan dere se hvordan det funker :)

Gjest frk.fin
Skrevet

prøver å finne noe på ebay, ble kjempe gira! Men finner ikke noe.. men det er tydligvis flere merker som fører dette konseptet, "coloron" og Eye Majic??? Finne rikke noe på ebay :( bare en pakke fra privatperson.

Gjest Wacmoc
Skrevet (endret)

Hoho, må si jeg lo litt da jeg så overskriften!

Øyenskygge?! Hva er dette, og hvor får jeg tak i det?

Endret av Wacmoc
Skrevet
Hoho, må si jeg lo litt da jeg så overskriften!

Øyenskygge?! Hva er dette, og hvor får jeg tak i det?

Haha, I know! :P Så bare et bilde, uten skrift til eller noe som helst. Så genialt ut, jeg vil ha det, men ante ikke hva det var :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...