lovenemo Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 (endret) Noen som har sett dette her før? Det ser sykt genialt ut for en person som meg, som er _elendig_ til å sminke seg Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hihi Endret 4. april 2009 av Aryia
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 googlet litt: http://www.coloronpro.com/ Neste prosjekt: Finne ut om de er vegan og hvordan de er når det angår dyreforsøk. For det der så praktisk ut!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Det der KAN jo ikke bli bra?!! Eller?? Er ikke det der dømt til å bli skjevt? Og det var ganske mye øyeskygge og da, og skal man først ut på byen og sminke seg såpass heftig har en kanskje tid til å fikse det selv?
Saeria Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Det er mange andre varianter til salgs også da. Mange som er forholdsvis nøytrale. Man skal ikke se bort i fra at det fungerer heller.
lovenemo Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Det der KAN jo ikke bli bra?!! Eller?? Er ikke det der dømt til å bli skjevt? Og det var ganske mye øyeskygge og da, og skal man først ut på byen og sminke seg såpass heftig har en kanskje tid til å fikse det selv? Jeg har mer enn nok tid til å sminke meg, men det blir bare stygt og fælt uansett hva jeg gjør Og så elsker jeg slike lette løsninger Og det er ikke alle fargene som er like heftige.
Gjest frk.fin Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 prøver å finne noe på ebay, ble kjempe gira! Men finner ikke noe.. men det er tydligvis flere merker som fører dette konseptet, "coloron" og Eye Majic??? Finne rikke noe på ebay bare en pakke fra privatperson.
Gjest Wacmoc Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 (endret) Hoho, må si jeg lo litt da jeg så overskriften! Øyenskygge?! Hva er dette, og hvor får jeg tak i det? Endret 6. april 2009 av Wacmoc
lovenemo Skrevet 7. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2009 Hoho, må si jeg lo litt da jeg så overskriften! Øyenskygge?! Hva er dette, og hvor får jeg tak i det? Haha, I know! Så bare et bilde, uten skrift til eller noe som helst. Så genialt ut, jeg vil ha det, men ante ikke hva det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå