Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 hei! jeg lurer på en ting! jeg har to døtre, med to års forskjell. hun ene er 16 og har lange fingre og er 164. (tror ikke hun vokser mer) hun andre er 14 og har ganske korte fingre, og er 157. men fordi hun har så korte fingre, har det noe å si at hun kommer til å bli mye lavere enn storesøster? (heler de er bare 7cm forskjell, men at hun ikke blir like høy) eller kommer fingrene hennes til å vokse? og hun vokse også ? på forhånd takk :D
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det eneste jeg har hørt om dette er at man på sykehus kan ta røntken av hånda for å estimere høyden de kommer til å få som voksne. Hvem som får tilbud om noe sånt aner jeg ikke, men jeg vet om en gutt som hadde mange mat-allergier som fikk gjort det. Skal du få svar på noe av spørsmålene dine må du nok kontakte lege
Gjest Gjest_meme_* Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Tror ikke det har så mye å si.. Jeg selv har lange tynne fingre og er 176 høy. Søsteren min har små stubbefingre, hun er 174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå