Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 Jada, nok en P-ring tråd, men jeg har søkt på p-ring her inne, og fant ikke svar på det jeg lurer på! :blunke: Jeg har prøvd tre forskjellige typer p-piller for et par år siden, men jeg tåler det ikke. Blir sur og depressiv. Griner for alt og ingenting. :cry: Nå har jo denne p-ringen blitt ganske populær, og det høres jo ut som et godt alternativ. Det jeg lurer på er om man får mindre blødninger og mindre menssmerter av den?? ( Vær så snill å si ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #3 Del Skrevet 12. juli 2003 Hurra! Kanskje denne er verdt forsøket da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2003 #4 Del Skrevet 12. juli 2003 Verd forsøket ja. Absolutt!!! Mindre blødninger, mindre smerter, bedre humør. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #5 Del Skrevet 12. juli 2003 Det høres meget bra ut. Leste et sted at noen fikk problemer under sex-akten ved at mannen hektet seg fast i ringen og lignende? Er dette bare svada, eller er det noen av dere som har fått et problem med det? Uansett tror jeg at jeg skal gi denne en sjanse. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2003 #6 Del Skrevet 12. juli 2003 Aldri opplevd! No problemo! Skjønner ikke helt hvordan noen har klart det kunststykket med at han har hekta seg fast. Vel vel..om så er, så går det an og ta den ut før sex og sette den inn igjen rett etterpå. Den kan være ute 3 timer per døgn uten at det er noen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #7 Del Skrevet 12. juli 2003 Utrolig hva disse karene klarer med junior vet du .. Vil tro det ikke er noe stort og vanlig probem. Om så, hadde det vel blitt gjort noen forandringer med den..Og uansett, siden man kan ta den ut tre timer hver dag, er det jo ikke noe problem i det heletatt. Ringer nok legen på mandag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 13. juli 2003 #8 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg hadde mye smerter de to - tre første mensene, og mye blødning sammen med dette. Etter noen måneder har det roet seg, og nå er jeg bare litt grinete et par dager. Ingen vektøkning har jeg hatt heller. Jeg merker ikke noe til ringen, jeg glemmer at den er der. Det eneste problemet er å få den ut. Der plundrer jeg litt. Noen som har tips om hvordan enklest mulig få den ut? Lykke til med ringen Angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #9 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg hadde mye smerter de to - tre første mensene, og mye blødning sammen med dette. Etter noen måneder har det roet seg, og nå er jeg bare litt grinete et par dager. Ingen vektøkning har jeg hatt heller. Jeg merker ikke noe til ringen, jeg glemmer at den er der. Det eneste problemet er å få den ut. Der plundrer jeg litt. Noen som har tips om hvordan enklest mulig få den ut? Lykke til med ringen Angeleyes! Tusen takk for det !:blunke: Ok, da får jeg være litt forberedt på at det kan ta noen mnd før ting stabiliserer seg, og det å være litt grinete et par ganger skal nok både jeg og samboeren takle. Når jeg gikk på p- piller var det tilslutt samboeren som bad meg slutte, for det gikk litt vel mye utover forholdet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 13. juli 2003 #10 Del Skrevet 13. juli 2003 Syns ringen er helt perfekt, er Madison hele tiden nå. Ikke sure, grinete,sutrete eller noe pga piller Det skal gå greit å ha den i under sex. Gått greit inntil for en stund siden,og jeg kommer til å ta den ut fra nå. Merka ingenting der og da,verken han eller jeg. men etterpå, fy f. det var vondt!! den var ike så tilgjengelig å ta ut akkurat heller,kan ha noe ed det. at den ble pressa et sted det var vondt og den ikke flytta seg selv. Gikk jo over etter et par timer men :-? bare et tips egentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #11 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg får prøve meg frem og se om vi får noen plager ved å ha den der inne under akten. Sikkert et dumt spm, men siden man kan ta den ut 3 timer hver dag..Følger det med et etui eller lignende man kan legge den i så lenge eller? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. juli 2003 #12 Del Skrevet 13. juli 2003 Hmmm, den p-ringen virker ganske fristende, altså. Tror jeg skal gå over på den i mars når jeg blir 20, for da får jeg ikke gratis p-piller lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #13 Del Skrevet 13. juli 2003 Ingen dum idè, men den er visst litt dyrere enn p-piller. Leste et sted at man betalte rundt 100 kr pr ring. Men det er verdt det, håper jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. juli 2003 #14 Del Skrevet 13. juli 2003 P-ringen kommer i en pose med zip-lock, så dersom du tar vare på den før du setter inn ringen kan du også bruke posen til å legge ringen i når du tar den ut. Jeg tar vare på posen (tar den aldri ut når vi har sex, da den ikke plager oss), og legger ringen der når jeg kaster den, for ikke å slippe ut hormonene i naturen. Husk at ringen IKKE skal kastes i do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #15 Del Skrevet 13. juli 2003 Ja det leste jeg et sted at den ikke måtte kastes i do. Håper den ikke kommer til å plage oss noe, så jeg bare kan ha den der inne da, men da fins det ihvertfall mulighet for å ta den ut og slenge den i den posen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 13. juli 2003 #16 Del Skrevet 13. juli 2003 Tviler på at du tenker på å legge den pent i posen når man er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 13. juli 2003 #17 Del Skrevet 13. juli 2003 Sånn..nå har jeg trøkt inn denne ringen for første gang. Syns det var litt klønete jeg da, vet ikke om jeg har fått den langt nok opp, trøkte og trykte men klarte ikke får den lenger opp. Det må jo bli ubehagelig under sex? og en annen ting..trodde ringen skulle holde seg sammen presset inni der jeg..virket jo som om den videt seg ut igjen..kan den gjøre at jeg blir videre der inne? vil jo helst ikke det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juli 2003 #18 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvor langt opp skal du ha den egentlig? Må jo klare å få tak i den igjen. Du har sikkert gjort det helt rett. Den vider seg ut når du har fått den inn. Har aldri opplevd at det er ubehagelig under sex og ikke sambo heller. Kløna første gangen jeg også, men..øvelse gjør mester. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. juli 2003 #19 Del Skrevet 14. juli 2003 Den blir rund når du har satt den inn igjen, slik at den ikke skal falle ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 14. juli 2003 #20 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvor langt opp skal du ha den egentlig? Må jo klare å få tak i den igjen. Du har sikkert gjort det helt rett. Den vider seg ut når du har fått den inn. Har aldri opplevd at det er ubehagelig under sex og ikke sambo heller. Kløna første gangen jeg også, men..øvelse gjør mester. Lykke til! nei...kanskje den ikke skal så langt opp som jeg trodde....hmm... Men altså når den sitter på plass..hvor langt innkommer du med fingeren før du kjenner bunnen av ringen? tror den sklir litt ned hos meg..kjente etter i stad og da fikk jeg bare inn øverste ledd i pekefingeren før jeg kjente den. Man skal jo kunne bruke en tampong sammen med og man skal liksom få plass til en penis oppi der.. Men den sitter behagelig der, kjenner ikke at den er der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå