Gå til innhold

Alene i kveld -hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Gjest Sarasahara
Skrevet

Sambo skal ut på byn med gutta i kveld, og uvant som jeg er med å være alene og ikke ha noe å gjøre, er jeg redd for å kjede meg hjemme. Noen om har noen tips til ting å finne på hjemme alene en lørdagskveld?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet
Sambo skal ut på byn med gutta i kveld, og uvant som jeg er med å være alene og ikke ha noe å gjøre, er jeg redd for å kjede meg hjemme. Noen om har noen tips til ting å finne på hjemme alene en lørdagskveld?

Hvis du ser på generell debatt og "hva skal jeg gjøre"-inlegget mitt så står det litt der :) Jeg har funnet ut at jeg tar en "plei-meg-selv" dag og skal farge håret og slike ting :)v

Skrevet

Finn frem en god skrubb og noen deilige kroppskremer, sett på jentemusikk på full guffe og virkelig plei deg selv. Etter en lang dusj/bad kan du smøre deg godt inn, lakke negler og virkelig stelle deg selv, for så å krype inn i en kosedress, slenge deg på sofaen og ha jentefilm-maraton med deg selv!

Eventuelt kan du jo ringe ei venninne å ordne "jentekveld" (lage noe mat, fancy drinker, sladder, karaoke/film e.l) med, eventuelt dra ut på byen? :)

Gjest Sarasahara
Skrevet

hmmm... ja, har vurdert det spa-greiene ;) og når det gjelder venninnekveld og bytur så er jeg redd det er utelukket, alle venninnene mine er opptatt og jeg har tilbudt meg å være sjåfør. men har nå kjøpt meg en film jeg skal se, også får vi se om det blir manikyr og greier ;) noen som har bra filmtips i tilfelle kvelden blir lang? ;)

Skrevet

Pretty Woman går i allefall på Tv Norge ikveld :lur:

Ellers er vel Dirty Dancing, Notting Hill, Casablanca, Honey, Breakfast at Tiffanys og andre klassikere (som jeg dessverre har sett veldig få av) typiske jentefilmer som har slått an hos mange!

Gjest Sarasahara
Skrevet

åkai, takk ;) da får vi se om jeg er i jentefilm humør, ellers går det som regel i action, eventyr og alt annet :P kanskje jeg skal bake litt?

Skrevet

Åh, bake, det skulle du aldri sagt! Nå blir jeg nødt til å bake Toros Sjokoladecookies til kvelds...

Gjest Sarasahara
Skrevet

åh, nam, det hørtes godt ut...! kanskje fordi jeg er så sulten.. tror jammen jeg skal bake meg cookies jeg og :) tips til en bra bok, forresten? sliter litt med å finne noen som topper engler og demoner..

Gjest Wacmoc
Skrevet
hmmm... ja, har vurdert det spa-greiene ;) og når det gjelder venninnekveld og bytur så er jeg redd det er utelukket, alle venninnene mine er opptatt og jeg har tilbudt meg å være sjåfør. men har nå kjøpt meg en film jeg skal se, også får vi se om det blir manikyr og greier ;) noen som har bra filmtips i tilfelle kvelden blir lang? ;)

Sex in the City :)

Blir aldri lei xD

Men kjæresten min blir det stakkar.. Så ikveld blir det meg og jentene!

Gjest Sarasahara
Skrevet
Sex in the City :)

Blir aldri lei xD

Men kjæresten min blir det stakkar.. Så ikveld blir det meg og jentene!

haha, tror du må lete lenge etter å finne ei jente som hater den serien mer :P er litt sær sånn sett, tror jeg. men romantisk komedie KAN gå hvis det er en veldig bra en, tips?

Skrevet
åh, nam, det hørtes godt ut...! kanskje fordi jeg er så sulten.. tror jammen jeg skal bake meg cookies jeg og :) tips til en bra bok, forresten? sliter litt med å finne noen som topper engler og demoner..

Ja, cookies er kjempegodt! Og bok, hmm... Skal nevnes at jeg leser forferdelig lite for tida, og aldri har lest "Engler og Demoner" (leste "DaVinci Koden" da, og elsket den!!!) men Carlos Ruiz Zafons "Vindens Skygge" kommer alltid til å være en av mine favoritter. Minette Walters´ "Acid Row" er det lenge siden jeg har lest, men jeg husket jeg likte den godt, samtidig som den fikk meg til å grøsse på ryggen..

Gjest Sarasahara
Skrevet

åja, Vindens Skygge elsket jeg også! prøver å få han mannen min til å lese den også, men tror han sliter med å komme igang med den.. men hvis du likte Da Vinci-koden, så MÅ du lese engler og demoner! enda bedre ;) kommer jo på film snart også den.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett Da Vinci Koden på film enda, jeg :sjenert: Men får prøve å hive meg på Engler og Demoner neste gang jeg skal lese bok da, er så mange som anbefaler den :)

Gjest Sarasahara
Skrevet

filmen er jo ikke halvparten så bra som boka, men verdt å få med seg :) tror ikke du kommer til å angre på engler og demoner, er vanskelig å legge den fra seg. god fornøyelse ;)

Skrevet
haha, tror du må lete lenge etter å finne ei jente som hater den serien mer :P er litt sær sånn sett, tror jeg. men romantisk komedie KAN gå hvis det er en veldig bra en, tips?

Jeg hater den sikkert like mye som deg!

Notting Hills er den ultimate romantiske komedien, mener jeg. Ikke min type film i det hele tatt, men den kan jeg se om igjen og om igjen. Blir aldri lei.

Min samboer har dratt på påskeferie, så jeg er også alene. Her i huset blir det hjemmespa, kle meg opp i pene, sexy klær, sminke meg pent, ta manikyr, drikke champagne og se LOTR. :hjerte:

Gjest Sarasahara
Skrevet
Jeg hater den sikkert like mye som deg!

Notting Hills er den ultimate romantiske komedien, mener jeg. Ikke min type film i det hele tatt, men den kan jeg se om igjen og om igjen. Blir aldri lei.

Min samboer har dratt på påskeferie, så jeg er også alene. Her i huset blir det hjemmespa, kle meg opp i pene, sexy klær, sminke meg pent, ta manikyr, drikke champagne og se LOTR. :hjerte:

Apocalypto er en bra film. http://www.youtube.com/watch?v=rkDm5g-Le7w her er traileren. :)

sett både apocalypto og notting hill..bra filmer begge to ;) herlig å se at det fortsatt er filk som ser LOTR :) lurte på om jeg skulle ta de fram jeg og, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem i tilfelle...

Skrevet

Er blitt påsketradisjon for meg å se hele trilogien. Extended version, så klart.

Gjest Sarasahara
Skrevet

ja, men da må man vel ha mer enn én kveld. tar en stund det ;)

Skrevet

Hjemme alene hele påsken. Så det skal jeg nok få til. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...