Gå til innhold

Hvem er din EGENTLIGE far?

Anbefalte innlegg

Gjest Methuselah
Skrevet

http://quiz.start.no/57336

Resultat: Hvem er din EGENTLIGE far?

Gud

Skulle du sett på maken! Jeg vet ikke helt hvordan folk vil reagere på dette, du må nok gjennom en del tester, men mirakelutføring er vel ikke noe problem for deg? Det ser ut som om du er Guds ukjente sønn og Jesus er din bror. Dette burde du kanskje holde for deg selv? Vet ikke om verden er klar for deg helt ennå!

8.26% falt innenfor denne kategorien.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Barack Obama

Jøss, så USAs nye president viser seg å være din far, tydelig at han var litt vill i sine yngre dager. Synes du kan ringe han og kreve ditt retmessige rom i det hvite hus!

33.63% falt innenfor denne kategorien

Kult ;)

Skrevet

Jan Thomas

Ja, du har vel mistenkt det allerede, har du ikke? Dere er jo like opptatt av smine og skjønnhet begge to, det var bare et spørsmål om tid før det ville komme fram i lyset at han er din egentlige far.

42.54% falt innenfor denne kategorien.

:kjefte:

Skrevet

:ler:

Jan Thomas

Ja, du har vel mistenkt det allerede, har du ikke? Dere er jo like opptatt av smine og skjønnhet begge to, det var bare et spørsmål om tid før det ville komme fram i lyset at han er din egentlige far.

Gjest Cipheria
Skrevet

Barack Obama

Jøss, så USAs nye president viser seg å være din far, tydelig at han var litt vill i sine yngre dager. Synes du kan ringe han og kreve ditt retmessige rom i det hvite hus!

33.64% falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Jan Thomas

42.54% falt innenfor denne kategorien

Mamma da! :nei:

Ser også ut som jeg har et par søsken her inne som jeg ikke visste om :fnise:

Skrevet

HUFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan Thomas

Skrevet
Jan Thomas

:kjefte:

Det fikk jeg også. Grøsser ved tanken. Kan ikke akkurat si jeg er spesielt opptatt av sminke :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Din fars unge!

Beklager kompis. Eller kanskje heldigvis? Du er nok barn av din far. Altså alle er jo barn av sin far, men du er nok barn av han du alltid har trodd er din far.

9.74% falt innenfor denne kategorien.

Gjest Gjest
Skrevet

Karl Ivar Hagen

Oj da. Ser ut som om Karl I Hagen er din egentlige far. Det er tydelig at ditt opprør mot faren din er i full gang, men nå har vel ungdomsopprøret ditt begynt å gå litt langt? Husk at blod er tykkere enn partitilhørighet.

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet

Barack Obama

Skrevet
Det fikk jeg også. Grøsser ved tanken. Kan ikke akkurat si jeg er spesielt opptatt av sminke :fnise:

Jeg er opptatt av sminke og hudpleie i den grad at jeg liker å se fresh ut som det vanlige gjennomsnittsmennesket. Men jeg føler ikke at det vil si at jeg har mye til felles med Jan Thomas :hoho:

Skrevet

Pappaen min er pappaen min han. Var godt å få bekreftet det :fnise:

Skrevet

Jan Thomas

:fnise:

Skrevet

Jan Thomas

42.51% falt innenfor denne kategorien.

:)

Skrevet

I immunologien (transplantasjonsimmunologi) lærte vi at i 10% av tilfellene der noen skulle få transplantert et organ fra familiemedlemmer var det så stor forskjell på DNA at den man trodde var far ikke kunne være det. :sjokkert:

Skrevet (endret)

Obama ble min far :briller:

Endret av amyrlinn
Skrevet

Obama er min pappa også :)

Hva har vi alle til felles? At vi mislikte Bush på akkurat det spørsmålet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...