Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min facebook side/wall er lang! Det er veldig mange innlegg som vises før beskjeden om "vise tidligere innlegg" kommer opp.

Har vært inne på andres sider som definitivt ikke er like lange. Der vises feks bare dagens og gårsdagens aktivitet, mot mine aktiviteter fra nærmest den siste måneden.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få en "kortere" wall?

Dette var visst litt kronglete å få forklart, men håper noen skjønte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer aktivitet.

Skrevet
Mer aktivitet.

Hmm..Nei, tror nok ikke det et løsningen. Jeg er (dessverre) innom der mye. Alfor mye.. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer også på det!

Min er laaaaaaang, mens andre sin er kort på "første siden"..

Har ikke funnet noen plass der jeg kan velge f.eks antall innlegg som skal vises eller noe, og jeg har leta og leta......

Skrevet

Er det ikke bare å slette det som blir komentert av det du har gjort?

Mulig jeg misforstod deg altså på det du mente, men dersom det kommer opp at "jeg" har skrevet på den og den veggen er det jo bare å slette det fra din egen vegg uten at det blir slettet fra veggen du skrev på!

Skrevet
Er det ikke bare å slette det som blir komentert av det du har gjort?

Nei, det vises ikke på min vegg feks hvem sine vegger jeg har skrevet på..

Og hvis jeg sletter innlegg på min wall, vil den bare oppdatere seg med å vise eldre poster..

Skrevet
Nei, det vises ikke på min vegg feks hvem sine vegger jeg har skrevet på..

Og hvis jeg sletter innlegg på min wall, vil den bare oppdatere seg med å vise eldre poster..

OK, så det syntes ikke på din vegg hva du har skrevet på andres vegg?

Det gjør det hos meg!Kanskje det har noe med innstillingene dine på FB. å gjøre?

Jeg har ikke forandret noe etter at det ble "nytt"på FB. så det er merkelig dersom du ikke får opp det "vante" ?

Skrevet
OK, så det syntes ikke på din vegg hva du har skrevet på andres vegg?

Det gjør det hos meg!Kanskje det har noe med innstillingene dine på FB. å gjøre?

Jeg har ikke forandret noe etter at det ble "nytt"på FB. så det er merkelig dersom du ikke får opp det "vante" ?

Jeg har innstilt at det ikke skal vises hvilke vegger jeg skriver på, bilder jeg kommenterer osv..

Men jeg får opp alt jeg skal, det "vante", men jeg får bare så veldig mye av det opp.. Hehe..

Det hadde vært så fint å finne en måte å kunne korte ned wall`en på. Og det må jo kunne gjøres på en eller annen måte, siden jeg ser noen som har veldig korte wall`er, mens andre igjen har lang, sånn som jeg har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...