Gå til innhold

AngelFare's lille krypinn

AngelFare

Anbefalte innlegg

Tja... skal jeg prøve meg på ny dagbok da?

Er ikke helt ny her, men er utrolig lenge siden jeg var her, og nå skal jeg prøve å komme meg tilbake igjen! ;)

Er utrolig mye som har skjedd siden sist, men kan i allefall fortelle litt om meg selv..

Er ei jente på 26 år, bor i vestfold, singel (tror jeg:P ), bor alene med min 2 år gamle Schæfer Retriver - Sora!

For tiden arbeidsledig, men rett over påske skal jeg begynne i praksis hos en fotograf. Skal i utgangspunktet være hans assistent, men forhåpentligvis litt mer etterhvert! I første omgang skal jeg bli med å ta bilder av boliger som skal selges. Fotografen har fått godkjent firmaet sitt, og leter nå etter lokale, så jeg håper det går i orden snart!

Ellers er jeg som sagt singel, men vet ikke helt...

Har møtt en utrolig herlig type og vært en del med han nå i det siste, og vi oppfører jo oss som om vi skulle vært kjærster, men vi har ikke helt snakket om det.

Han har sagt han begynner å bli forelsket, og det gjør igrunn jeg også.. Går ikke ett sekund uten at jeg tenker på han. Vi har det kjempe fint sammen, og jeg skulle igrun ønske jeg kunne være med han 24/7, men det går desverre ikke..

Leil min har vært til salgs en god stund, så jeg vet ikke om jeg kan bli boende her jeg bor. Jeg vet ikke om det er noen som har kjøpt for å leie ut videre, eller om jeg blir "kasta" ut. Men jeg har lyst til å flytte uansett pga jobben, men likevel har jeg ikke lyst fordi jeg trives så godt her. Så er litt forvirret kan man si.

Forrandring fryder, og forrandringer skal det bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ har jeg hatt litt mer energi enn jeg egentlig har lov til, takket være iskaffe!!

Har kasta vekk den lille snøhaugen på verandaen, fått ut det lille jeg har av hagemøbler, så har jeg tørka støv i hele leil og rydda fint:) (nesten da)

så har jeg støvsugd og ommøblert bitte litt..

Kjørt igang en vaskemaskin, så nå skal jeg gjøre siste finish med oppvask, og bittelitt smørydding til før jeg tar kvelden og spiller litt:)

FLINK ER JEG! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

hei hei :goodbye:

må si jeg er enig med deg i at du er flink! :) her i huset skulle vi egentlig ha ryddet og vasket i dag..men neida... og klesvasken som ble hengt opp på tirsdag henger der enda :glare: hehe.. bare å gi meg litt energi hvis du har litt for mye altså :P

venter på at wiien skal bli ledig for da skal jeg spille resten av kvelden :P hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cupcakes:)

Skulle gjerne gitt deg litt energi jeg, men gikk igrunn tom etter jeg hadde støvsugd...

men i morra har jeg planer om like mye energi, så jeg kan få rydda klesskapet mitt:s

Har en gjesteseng på gjesterommet, og den er FULL av klær..

Og etter at familien bodde hos meg i sommer, pga de pussa opp huset, så ser det ut som ett bomba horehus på gjesterommet... så det MÅ tas!!

tar gjerne imot energi fra andre om jeg ikke har noe i morra:P

Godt mulig jeg skal til Erlend i morra også litt uttpå dagen! :D gleder meg til å se han igjen...

Han ska lede en konkurranse på TG på Hamar i påsken, så får i såfall ikke sett han før ETTER han kommer hjem:s

Men DA kan jeg jo bruke masse tid på å gjøre ting jeg ikke får gjort om jeg er hos han eller han er hos meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke bare "godt mulig jeg skal til Erlend" vett... jeg dro jeg.. hehe.

Er akkurat kommet hjem, så nå skal jeg bare slappe av...

Tingen med Erlend og meg.. Eller, er vel ikke egentlig en ting, men det nærmer seg litt mer enn bare vennskap med sex tror jeg.. hehe

I dag når vi lå på sofaen å slappet av, etter nok en runde med sex, sa han for første gang "glad i deg, pus", så nå går jeg bare å smiler for meg selv og lever på en rosa sky:) <3

Lenge siden jeg har hatt det så bra med noen som jeg har det nå... Kan igrunn ikke huske sist jeg hadde det SÅ bra som jeg har det med han!

nå bare stor-koser jeg meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det igrunn en ganske stille og rolig dag vil jeg tro..

Bortsett fra om en 30 mins tid... Da skal jeg, mamma og mormor til byen, for mormor skal hente noen briller, også en tur innom div som spar kjøp, jysk og litt andre div ting..

Når jeg kommer hjem, blir det rett på sofaen å slappe av med spill:D

Også savne Erlend litt også da såklart... Det blir nok en del av hverdagen nå i påsken som han ikke er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet i 8 tiden til morran idag.... av at jeg grein...

Jeg drømte at jeg var i arendal. Også var Sora med.

Var å besøkte naboen til pappa. Det var sommer og fint vært (til å begynne med), plutselig begynte det å blåse som faen. Og jeg vet at Sora ikke liker vind. Hun blir faktisk kjempe redd, og jeg aner ikke hvorfor.

Så i drømmen skal jeg til å kle på meg, så kommer pappa. Så spør jeg om det går bra med Sora. Pappa prøver å forklare så godt han kan, og jeg spør hvor hun er. Hun er i en bygd i Vestfold.

Jeg begynner å smågrine litt, og lurer på hvorfor faen hun er der. Så prøver han å forklare igjen, og jeg griner enda mer, og prøver å dra ordene ut av kjeften på han. Men han klarer ikke å forklare. Eneste var at han hadde vært ute å kjørt, og at han hadde gjort noe dumt, så han gjorde det han trodde var best. Og jeg gråter enda mer.

Alt var så ekte i drømmen. Følelsene, ordene, gråten, følelsen av å miste Sora, følelsen av å slå pappa..

Jeg våknet opp at jeg grein.. jeg grein som FAEN!! og jeg grein lenge etterpå...

Alt var så forbanna ekte.

Det er andre gang jeg har sånn drøm. At jeg våkner at jeg gråter fordi jeg ikke har Sora lenger...

Stod opp for å ta en røyk, satt å småsippa litt i 5 min, så gikk jeg å la meg igjen... kosa masse med Sora før jeg sovnet, og våknet igjen i 11 tiden..

Nå har jeg bare sitti å sløva forran pcen, hører på Kings of Leon, prater med Erlend på msn.... :)

Han kommer hjem på søndag, så jeg regner med at jeg får sett han fra tirsdag av..

Jeg skal jo tross alt på Jeff Dunham show på mandag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, flink jente som rydder hus og lager dagbok.

Jeg vet det! :D og jeg er skikkelig stolt av det også:)

Forrige dagen hadde jeg en ryddesjau på gjesterommet også... fant fram tørkestativet, så nå kommer tørketromlen til å gå minimalt! :D og det skal bli så deilig!!

I går natt, sov jeg like minimalt som tørketromlen kommer til å gå fremover..

Naboen min kom hjem (vi bor vegg i vegg) og det hørtes!!

De kom hjem ganske tidlig egentlig, og det var stille frem til klokka rundt 22 tiden.

Greit nok, det er påske også videre, men det får da være grenser...

Naboen (ganske ung jente), tvillingsøstra og typen til hun som bor der var da hjemme, og de bråka så SYKT mye!!

Rundt ved halv to tiden hadde jeg tenkt til å legge meg, da bråket starta. Jeg hører ikke stemmer, men det høres rett og slett ut som om de ommøblere, leker sisten eller løper maraton der inne... dunker, tramper og gudene vet hva som skjer der inne.

Jeg prøvde å legge meg, skrur på musikk på mobilen, og prøver å sove.. Klokken nærmer seg rundt halv tre da jeg går ut på stua for å ta en røyk og irritere meg enda mer med bråket dems.... jeg banker i veggen i håp om at de skal ta hintet. Det rister i vegger og vinduer når det er på det værste!! Det er helt SYKT!!

Skal også legge til at jeg trampa i gulvet og banka i veggen før jeg gikk å la meg første gangen! Uten hell....

Så går jeg å legger meg igjen, klokka blir tre, og jeg står opp igjen.......

banker i veggen IGJEN, enda hardere og legger meg igjen...

Da stopper det... nærmere halv fire fikk jeg sovet!!

Tenkte jeg skulle stå opp tidlig å sette på vaskemaskina og irritere dem fra "skjønnhetssøvnen" dems, men våknet rett før tolv, satt den på med en gang jeg stod opp, og etter en times tid hører jeg det banker (om det er i veggen, aner jeg ikke) men jeg fikk ett lite smil og håpte på at de våknet og ble irriterte...

Dette er ikke første gang dette har skjedd.. Det skjer hver gang hun er hjemme... hun er der sjeldent (kanskje max en uke til sammen i mnd.. kanskje to) men hun trenger da for f*** ikke å ta igjen for de dagene hun er borte??!!

En av gangene hvor det var ille, var også på natta.. jeg skulle opp tidlig på kurs, og de holdt meg våkne til tre på natta.. Da måtte jeg gå over og be dem dempe seg, og det tok vel 30 min før de reagerte..

Skjer dette igjen, kommer jeg til å gi faen... da står jeg opp TIDLIG (eller døgner) starter vaskemaskina klokka 6 på morran, går inn på gjesterommet og begynner å hoppe tau (hun har soverom vegg i vegg med gjesterommet mitt), så skal de få noe å irritere seg over!

Om ikke det hjelper, så ringer jeg til huseieren hennes! Men vil de ha krig, så stiller jeg gjerne opp parat! jeg er klar som ett påskeegg!! :D

I morra, blir det utepils med Aggie og KUrine! :D Skal bli koselig å se dem igjen!

Dette er to herlige jenter jeg gikk på kurset med, og siden vi akkurat har fått "lønning" så blir det vår første ordentlige utepils sammen! :D Det skal bli utrolig godt!

Så! Det var dagen min sålangt:)

Nå... Litt om Erlend:D

Har snakka litt med han på msn idag, og han har kanskje fått kyssesyken:S

Han var hos legefolka på TG istad, og de trodde det var det... Men det stopper oss ikke i å se hverandre noe mindre i allefall.. blir jeg smittet så er det verdt det!!

jeg blir bare mer og mer forelsket i gutten/mannen, og til en forrandring er det noen som viser kjærlighet tilbake til meg! <3

Gleder meg masse til han kommer hjem, og jeg endelig kan få holde rundt han igjen!! kysse på han, klemme, se han i de fantastisk vakre øynene, og se det herlige smilet hans!! og ikke minst stemmen hans..... Gud som jeg gleder meg til å se han igjen!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey... nå har JEG, av ALLE mennesker sett Pretty Woman og grini sånn omtrent gjennom halve filmen!! Jeg er helt på trynet romantisk og kjempe forelsket om dagen, at jeg vet ikke HVOR jeg skal gjøre av meg!!

Jeg har det bare kjempe bra om dagen, og alt er bare kjempe deilig!

Erlend kommer til meg i morra:D Gleder meg sinnsykt mye til å se han igjen...:D

Skal møte han i Drammen i morra, så skal vi ta bussen sammen hjem til meg i morra! Skal bli så fantastisk å se han igjen!

Se smilet hans, øynene hans, kombinert med stemmen hans!! <3

Og det "verste" med alt dette...... jeg ANER ikke om jeg er singel lenger... hehehe!!

Men akkurat det blåser jeg i... jeg blåser i om jeg ikke vet, for jeg har det så sykt bra!

Det kiler i magen min når jeg tenker på han. Det kiler i magen når jeg snakker om han. Og ikke minst når vi skriver sammen på msn!!

GUD som jeg gleder meg til i morra! :D

Nå skal jeg legge meg, så morradagen kommer MYE fortere! :D weii!!

Sleep tight ya'll! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var tirsdagen kommet atter en gang og alt er bare fin-fint om dagen! :)

I helga var jeg hos KJÆRSTEN min for tenk! :D Vi kosa oss kjempe masse til tross for at han ikke var helt i form med tanke på kyssesyken. Satt igrunn bare inne, men vi kosa oss med TV, kos og litt andre ting som jeg igrunn ikke trenger å nevne her:P

Kan ikke si annet enn at jeg blir mer og mer glad i han.. Litt skummelt, og det syns han også, men vi har det så utrolig bra sammen....

Igår var første dagen på jobb:)

Vi var å tok bilder på 4 oppdrag. 3 hus med innebilder og 1 hus med utebilder.

Det var kjempe morro! Storkosa meg. Selv om jeg ikke tok noen bilder, men bare å se han ta masse bra bilder var kjempe morro..

I lunsjen var vi en tur innom Japan Foto, og nå skal jeg jaggu meg spare til trådløs utløser... 600,- det er jo billig!!

Det er riktignok til Canon da, men kan jo ikke koste så mye mer eller mindre til Nikon da, vil jeg tro.....

Idag er det også jobb, men begynner ikke før kl 1300, så jeg skal ta 1200 bussen innover til drammen.

Til morran igår, ble jeg vekt 10 min før vekkerklokka ringte, av en dum veps som ville inn på soverommet.... det samme skjedde idag.. bare 30 min før jeg skulle opp... DUMME FLYVEDYR!! hater dem!!

Så nå blir det bare å sitte å se på god morgen norge og klokka. Dusje, stelle meg, og ut på oppdrag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, da var det søndag, og uken som har gått nå har vært alt fra slitsom til morsom.

Første dag på jobb var kjempe morro og storkoste meg verre enn verst.. Tok ikke noen bilder, men skal begynne med det fra og med tirsdag.

har fri på mandag, ettersom det er en litt kjinkig dag på jobb, så jeg slapp. Derimot skal jeg sitte å jobbe hjemme med photoshop som jeg har fått lastet ned, så jeg sitter å krangler med den konstant..

På onsdag hadde vi photoshoot med ei venninne.. ble nærmere 300 bilder som ble tatt, så nå er det bare å redigere som bare det....

I helga, og nå har jeg besøk av kjærsten! <3

Nå ligger han å sover på sofaen... Kyssesyken tapper ganske mye energi har jeg skjønt, så jeg håper ikke jeg har blitt smittet... at jeg har kommet godt ut av det..

Vi har til tross for masse soving, kosa oss masse i helga... Inatt ble vi sittende oppe å spille MovieStar til klokka 3 inatt.. glemte bort tiden helt.. hehe... Hadde det kjempe morro! To runder med spill og morro... :) også vant han begge gangene over meg... .RÅTT til og med... trodde jeg hadde peil på film, men nå ser det ut som om jeg må sette meg ned å øve litt med både kort og filmer.. hehe

Ellers bare koser jeg meg om dagen. Skal til psykologen i morra.. Skal høre om jeg kan slippe, for nå ser alt til å gå på skinner igjen, hvilket som er ekstremt deilig... Eneste er det økonomiske, men det tviler jeg på at en psykolog kan fikse... så vi får se hvordan det går etterhvert.....

Vet ikke helt når kjærsten har tenkt til å reise idag, men fortsetter han å sove sånn som han gjør nå, så tviler jeg på at han kommer seg hjem idag.... også sa han inatt at vi kunne stikke ned å hilse på mamma. Han har ikke møtt mamma enda, også kommer han med det forslaget.... ble igrunn litt satt ut men... hee... om han fortsatt tenker det, så bør han jo våkne snart da... hehe

Så sånn har helgen min vært og uka..... deilig, med masse sol (bortsett fra idag)

Gleder meg til uka igjen, hvor jeg skal begynne å ta bilder selv også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...