Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Trenger tips til hva jeg kan finne på idag, enten med venner eller aleine..

Har minimalt med penger, 200 jeg kan bruke kanskje.

Skulle egentlig være med kjæresten, han kom hjem fra jobb igår etter å ha vært borte siden søndag, men han måtte gjøre noe idag og dermed ble ikke det noe av..

Skal ikke drikke alkohol idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Dra opp til Tryvann og stå ski/snowboard, alt ettersom

* Gå en lang tur

* Bomse nede i byen

* Ringe en venn/inne og gå tur/ bomse nede i byen med henne

* Rydde noe du har utsatt lenge

* Pusle med småplukk hjemme og ta en skikkelig slappe-av-dag

* Dra på en kafé, bestill en kaffe og sitt og les en bok

* Ta med deg kaffen mens du rusler en tur eller bomser nede i byen

* Hvis du har bil, dra på en kjøretur til et fint sted

* Trening

Hva har du lyst til å gjøre da? Sånn ideelt sett? :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
* Dra opp til Tryvann og stå ski/snowboard, alt ettersom

* Gå en lang tur

* Bomse nede i byen

* Ringe en venn/inne og gå tur/ bomse nede i byen med henne

* Rydde noe du har utsatt lenge

* Pusle med småplukk hjemme og ta en skikkelig slappe-av-dag

* Dra på en kafé, bestill en kaffe og sitt og les en bok

* Ta med deg kaffen mens du rusler en tur eller bomser nede i byen

* Hvis du har bil, dra på en kjøretur til et fint sted

* Trening

Hva har du lyst til å gjøre da? Sånn ideelt sett? :)

Tryvann er laaaangt vekk fra meg xD

Vet ikke hva jeg vil gjøre. Har sitti hjemme og syntes synd på meg selv en uke, orker ikke å bli en sånn dag idag å. Vurderte å farge håret mitt i min naturlige hårfarge ( har ikke farget det på ett år, er lei av å ha en million forskjellige hårfarger i håret... )

Vet egentlig ikke.

Skrevet
Tryvann er laaaangt vekk fra meg xD

Vet ikke hva jeg vil gjøre. Har sitti hjemme og syntes synd på meg selv en uke, orker ikke å bli en sånn dag idag å. Vurderte å farge håret mitt i min naturlige hårfarge ( har ikke farget det på ett år, er lei av å ha en million forskjellige hårfarger i håret... )

Vet egentlig ikke.

Det hørtes ut som en god idè! Ha en velvære-dag hvor du farger hår, skrubber kropp, tar ansiktsmaske, lakker negler (hvis du liker det), ser en "jente-film" og bare koser deg.

Jeg syns Stjerneskudd hadde et veldig godt tips om å rydde ting du ellers ikke får gjort. Å ta en storopprydning i f.eks klesskap er kjempedeilig. Høres kjedelig ut, men med musikken på full guffe så er det ikke så værst. Det gjør godt etterpå :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Det hørtes ut som en god idè! Ha en velvære-dag hvor du farger hår, skrubber kropp, tar ansiktsmaske, lakker negler (hvis du liker det), ser en "jente-film" og bare koser deg.

Jeg syns Stjerneskudd hadde et veldig godt tips om å rydde ting du ellers ikke får gjort. Å ta en storopprydning i f.eks klesskap er kjempedeilig. Høres kjedelig ut, men med musikken på full guffe så er det ikke så værst. Det gjør godt etterpå :)

Ja, hørtes egentlig fint ut.. Gjør aldri noe godt for meg selv. Har vært mye aleine ( med unntak av hund og 5 katter ) i det siste, og har egentlig bare sitti med laptop og tv og te en hel uke.. Har ikke negler å lakke, men resten hørtes deilig ut :) Er en stund siden jeg så sex og singelliv filmen, som jeg digger. :) Får ta en tur til byen og finne noen små billige ting ( hårfargen koster bare 80, så har litt til overs ) og gjøre litt godt med meg selv :)

Takk for tips. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...