Gjest Rockeglad Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei!! Jeg har sjekket litt rundt på nettet men finner ikke den typen rockering som jeg leter etter. Finner kun den ACU ringen, men har hørt at den er altfor tung og man kan risikere indre blåmerker og ryggskade. Jeg er på jakt etter en litt mindre/lettere rockering, men ikke så liten at den er vanskelig å bruke. Må være en slags "mellomting" mellom den ACU og de små fra lekebutikken. Finnes noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 De har en sammenleggbar rockering på noen apotek. Tror den er veldig bra til trening.
Gjest lucidity Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 www.rockeringdans.no Kom nettopp over denne siden her! For en danseglad sjel som meg er dette ypperlig! Jeg liker å bevege meg litt med ringen, og synes jeg får desto mer trening av å bruke ringer som ikke er altfor tunge. Må bruke mer energi for å holde den oppe! Barneringene er jo aaaltfor lette, men disse her ser ut som de kan fungere! Har bestilt nå og gleder meg til å prøve :D
Gjest Dicul Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 www.rockeringdans.no Ahh dette må jeg prøve! Dans med rockering! :D har sjekket litt på youtube også (søkt på "hoopdance") og det er virkelig flott å se på! Spørs om jeg noen gang kan få det til. Da blir gubben fornøyd kan jeg tenke meg, om jeg ser slik ut med rockeringen rundt midjen
Gjest Rockeglad Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Ahh dette må jeg prøve! Dans med rockering! :D har sjekket litt på youtube også (søkt på "hoopdance") og det er virkelig flott å se på! Spørs om jeg noen gang kan få det til. Da blir gubben fornøyd kan jeg tenke meg, om jeg ser slik ut med rockeringen rundt midjen Takk for svar alle sammen! Dette med rockeringdans, eller "hoopdance" skal jeg sjekke ut nærmere, virker spennende! Ser ut som ringene de bruker er slik som jeg er på utkikk etter.
Gjest prinsesse fitnesse Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Den fra apoteket skal være bra.... er det lignende det som brukes i hoopdance eller..? Så hvertfall innmari gøy ut.. Ahh dette må jeg prøve! Dans med rockering! :D har sjekket litt på youtube også (søkt på "hoopdance") og det er virkelig flott å se på! Spørs om jeg noen gang kan få det til. Da blir gubben fornøyd kan jeg tenke meg, om jeg ser slik ut med rockeringen rundt midjen
Gjest alven alfhild Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Den fra apoteket skal være bra.... er det lignende det som brukes i hoopdance eller..? Så hvertfall innmari gøy ut.. De ringene de selger på apoteket er så fjærlette at de er nesten umulige å bruke. Men denne her rockeringdans/hoopdance ringen ser litt større ut, så den er kanskje lettere å bruke.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Jeg har holdt på med hoopdance nå i 3 uker og det er så utrolig moro. og ja, jeg har merket forskjell, jeg har gått ned tre cm i midjen, jeg kunne sikkert ha gått ned mer, men jeg har ikke hatt tid til å trene så mye. Jeg vil si det er utfordrendee å lære seg triksene, men å så moro det er når du endelig får det til. Så ja, hoopdancing anbefales på det sterkeste :D
Gjest sportsfreek Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Jeg har holdt på med hoopdance nå i 3 uker og det er så utrolig moro. og ja, jeg har merket forskjell, jeg har gått ned tre cm i midjen, jeg kunne sikkert ha gått ned mer, men jeg har ikke hatt tid til å trene så mye. Jeg vil si det er utfordrendee å lære seg triksene, men å så moro det er når du endelig får det til. Så ja, hoopdancing anbefales på det sterkeste :D Wow, så flott! Håpe jeg får samme resultat etter så kort tid. Fikk rockeringen min igår, bestilte fra www.rockeringdans.com, er overrasket over hvor fort det gikk å lære seg!
Gjest Myanmar Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 Jeg har holdt på med hoopdance nå i 3 uker og det er så utrolig moro. og ja, jeg har merket forskjell, jeg har gått ned tre cm i midjen, jeg kunne sikkert ha gått ned mer, men jeg har ikke hatt tid til å trene så mye. Jeg vil si det er utfordrendee å lære seg triksene, men å så moro det er når du endelig får det til. Så ja, hoopdancing anbefales på det sterkeste :D Hei!! Hvor/hvordan er det du lærer deg hoopdance? Finnes det noen kurs der du bor? Jeg har nettopp bestilt meg en rockering, men jeg hadde hatt lyst til å gå på kurs sammen med andre. Er så mye mer festlig enn å bare stå alene...
Gjest sportsfreek Skrevet 19. april 2009 #12 Skrevet 19. april 2009 Ahh dette må jeg prøve! Dans med rockering! :D har sjekket litt på youtube også (søkt på "hoopdance") og det er virkelig flott å se på! Spørs om jeg noen gang kan få det til. Da blir gubben fornøyd kan jeg tenke meg, om jeg ser slik ut med rockeringen rundt midjen haha, det kan jeg tenke meg han blir ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå