Gå til innhold

leie hybel

Fremhevede innlegg

Gjest lucky08
Skrevet

jeg er på jakt etter sted å¨bo, men flere steder krever at jeg sender en mail med info om meg selv, hvor mye utleverer en seg selv i en slik mail?

har skrevet navn, alder, at jeg er i fast jobb, interesser.. Noe mer som burde blitt med i en slik mail?

og når de krever referanser.. kan man bruke en referanse på et sted det er 3 år siden en bodde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er på jakt etter sted å¨bo, men flere steder krever at jeg sender en mail med info om meg selv, hvor mye utleverer en seg selv i en slik mail?

har skrevet navn, alder, at jeg er i fast jobb, interesser.. Noe mer som burde blitt med i en slik mail?

og når de krever referanser.. kan man bruke en referanse på et sted det er 3 år siden en bodde?

Av prinsipp nekter jeg å sende private opplysninger om meg selv til et fremmed menneske! Jeg anbefaler deg å heller ringe og be om å komme på en visning. Det har jeg gjort med bra suksess. At de spør etter referanse er nesten blitt et standard, men hvilken verdi den egentlig har er begrenset. "Mine" utleiere ringte arbeidsplassen min (med min samtykke) for å sjekke at jeg var fastansatt og lengden på ansettelsen.

Ingen tvil at det er mange leie-dritsekker der ute som gjør det vanskelig for ordentlige leietagere! Min mor fikk eneboligen sin rasert av et par som hadde stilt med flotte referanser....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...