Bardot Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Nevn et skjønnhetsprodukt du bare ikke kan leve foruten? For min del må det bli Jan marini glycolic rens
mari4ever Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Nevn et skjønnhetsprodukt du bare ikke kan leve foruten? For min del må det bli Jan marini glycolic rens Sheseido skin smoothing compact foundation:)
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Decléors Essential Balm Enig!! Og aromessence også egentlig... om jeg kan velge to produkter.
Sheherasade Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 L'Oreal's mascaraer. Ingen over, ingen ved siden.
desert_rose Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Highlighter fra Elf. Helt fantastisk highlighter. gir perfekt glød.
Bardot Skrevet 10. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2009 Highlighter fra Elf. Helt fantastisk highlighter. gir perfekt glød. Jeg har vært på utkikk etter en bra highlighter! Gikk inn på ELF nettbutikken, men finner ikke noe. Er det den shimmering facial whip? Og i så fall hvilken farge synes du er best? For de så fine ut
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 kaldkdoh.lnf av savratfskoff, perfekt hud,clean the skin.
desert_rose Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Jeg har vært på utkikk etter en bra highlighter! Gikk inn på ELF nettbutikken, men finner ikke noe. Er det den shimmering facial whip? Og i så fall hvilken farge synes du er best? For de så fine ut Den heter så mye som ELF Healthy Glow Bronzing Powder. Men selv på min lyyse hud er dette den perfekte highligher, ikke bronzer så aner egentlig ikke hvorfor de kaller det det. Je har en lyseste da tror jeg, heter Luminance. Her bla finner du bilde og beskrivelse (den ser forresten lysere ut i virkeligheten).
Purple Diamond Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Max Factor Masterpiece Max Mascara<3 Joda, jeg kan klare meg uten mascara, men helst ikke...
Picatchu Skrevet 11. april 2009 #13 Skrevet 11. april 2009 (endret) Yves Saint Laurent Touche Éclat Endret 11. april 2009 av Picatchu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå