Gå til innhold

slettet venner på FB ved feiltagelse

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg renset opp i vennelista et par dager siden og kom i skade for å slette et par gode venner! Så jeg har et par spørsmål rundt dette:

1) Hvorfor finner jeg ikke disse vennene igjen når jeg bruker searchfeltet?

2) Å slette (ved feiltagelse) noen fra vennelista er vel ikke det samme som å blokkere dem? Man burde vel kunne finne dem igjen i searchfeltet?

3) Jeg ser at et par av mine venner har slettet meg. Det var overraskende, da jeg trodde vi var gode venner. Da jeg av nysjerrighet prøve å søke dem opp, skjønte jeg at de har blokkert meg på en eller annen måte. Hvorfor gjør folk slikt?

Tydeligvis forstår jeg ikke hvordan FB fungerer.

Noen som kan forklare på en grei måte?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Queen B
Skrevet

Hei!

De du slettet, finner du igjen når du søker dem oppi "Searchfeltet". Du sender dem en ny friends request (gjerne med en enkel forklaring!).

Finner du dem ikke, er det garantert at de har både slettet og blokkert deg. Da finner du aldri dem igjen. (mm du får en tredjeperson med facebookkonto å søke på deres navn).

Mennesker er rare, så ikke bruk energi på å lure på hvorfor du ble blokkert! Syns de at ditt vennskap ikke har noe verdi (jr at de gikk til skrittet å blokkere deg), får det stå for deres regning. Er ikke noe å bli lei seg over!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da ikke sikkert de har blokkert deg selv om de ikke vises når du søker, du kan nemlig velge hvem som kan søke på deg. Hvis de har satt en instillingen på at bare venner kan søke f.eks, finner du dem ikke fordi du ikke lenger er venn med dem.

Kan du ikke snakke med dem og si hva som skjedde, så kan de legge til deg igjen?

Skrevet

Hvis vennene du sier har slettet deg i punkt nr 3 er urelatert til de du selv slettet kan det rett og slett bare være at de ikke har profil på facebook lenger. Mange som deaktiverer profilen sin, så ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...