Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 4. april 2009 #1 Del Skrevet 4. april 2009 Altså. Det startet med en ONS. Greit nok, hadde ikke fått noe særlig følelser for fyren, forventet heller ikke noe melding eller noe fra han i det hele tatt. Så jeg tar kontakt neste gang, vi har sex men ingen ting mer. Så ringer han helgen etter, faktisk 10 ganger å spør om jeg vil møte han. Jeg sier at jeg er opptatt men kan ta det dagen etter. Så møtes vi dagen etter, å han henger på meg hele kvelden, snakker bare om hvor vakker jeg er, flott, snill osv osv. Så jeg blir med han hjem, har masse sex og er hos han hele dagen etter med middag og hele pakka. Plutselig hører jeg ikke noe mer, noe som var veldig trist for hadde begynt å få følelser for han. men etter lang tid og innprenting fra venninnner om at han ikke vil ha meg kommer jeg meg litt videre. Så møter jeg han tilfeldigvis på fest for to uker siden. Jeg blir med han hjem og vi koser oss med film og god mat. Denne gangen ville han ikke ha sex, bare ligge å kysse og holde rundt meg. Kom med fraser om hvor mye han tenker på meg, hvor mye jeg rett og slett bor inni hodet hans og at han gjerne vil møte meg snart igjen. Så denne gangen var jeg sikker på at det må være noe mer, ettersom han ikke var ute etter sex + at han sa han ville gjenta dette. Nå er det altså gått to uker å jeg har ikke hørt snurten av han. Hadde kanskje skjønt noe av dette om han var ute etter meg sånn på sengefronten, men når han tydeligvis ikke ville det heller så syns jeg det bare er fryktelig dårlig gjort å drive på sånn som han gjør! Er noen virkelig sånn at de tyr til slike drastiske tiltak med løgn og bedrag kun for å ha noen etter seg? eller er det ren feighet om at han er redd jeg skal bli såret at han bedriver dette spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 4. april 2009 #2 Del Skrevet 4. april 2009 Dersom han virkelig hadde vært interessert så ville han tatt oftere kontakt. Vi menn vet at det er stor konkurranse der ute, og man bør ikke la drømmedama vente for lenge. Han liker deg nok godt, ettersom han bare kysset og holdt rundt deg den natten, men det er nok dessverre ikke nok. Han holder igjen på en eller annen måte virker det som. Hva det er som får han til å gjøre det, aner jeg ikke. Men slik det er nå bør ikke legge alt i dette. Enten konfronterer du ham, eller så trekker du deg unna når han tar kontakt. Du finner nok en bedre kandidat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå