Drua Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg elsker å gi gaver og sånn, tenkte jeg skulle lage små søte påskeegg til noen av venninnene mine for å gi dem en liten koselig oppmerksomhet Det holder egentlig med påskeegg av vanlig størrelse eller kanskje den aller minste typen, men hva putte oppi? Litt snop/påskemarsipan etc er jo bankers, men litt kjedelig?! Skal helst ikke være noe dyrt og overdådig heller da, er bare tenkt som en søt liten gave. Så, tips anyone?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Vil du ha en venn til? I så fall er jeg veldig glad i marsipan fra Nidar og Freia melkesjokolade. Og lakrisbåter, firkløver, crispo, läkrol, ifa, halslinser, smil, helnøtt, fruktnøtt, panda lakris, daim, snickers, toppris, appelsinsjokolade, vingummi, skolekritt, viskelær (bare hvite), lakrishjul, lakrispiper, Bailyes, Rødvin, sjokoladeis...og litt mer også.
Kamikatze Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Synes ikke vi skal bli altfor gavmilde i påska. Jula er ille nok, pg mange er ennå ikke ferdig med å betale julepresangene. Vi vil nødig skape en ny kjøpepresshøytid. Men må du, så må du. Tenk påske. Nattverden, det siste måltid: Vin og kjeks! - Eller mer norsk påske, med solo, kvikklunsj, marsipankylling/hare/egg og pocket- eller lydbok med påskekrim. Eller hva med din egen krimnovelle, gjerne litt humoristisk, printet som et bittelite hefte, og med hele venninneflokken med i plottet, med hver deres særegenheter? -nille har medium påskeegg til en tier eller to, som fint rommer soloboks og sjokoladeplater. Polet har sikkert småflasker med vin. Og det gjør ingenting om flasketuten stikker ut gjennom et hull i egget. Bare husk å forsegle med limstift rundt kanten, slik ar ikke de kan åpne eggene uten å ville det. Og gi streng beskjed om at det ikke må åpnes før om morgenen 1. påskedag, som tradisjonen dikterer.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Og gi streng beskjed om at det ikke må åpnes før om morgenen 1. påskedag, som tradisjonen dikterer. Kamikatze da! Du ødelegger alt jo. Ja, til påskeegg hele påsken + februar og mars.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Lypsyl, kinobillet til en forestilling dere drar på sammen, flaxlodd, bilde av dere sammen, egenkomponerte gavekort..
fregnen Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Ansiktsmasker, neglelakk eller lipgloss fra H&M e.l., det er jo ikke så dyrt
Gjest Skya Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 På Vita så har de en serie som har lommeformat av håndkrem, lipgloss, ansiktsservietter osv. Det er gode produkter og ikke er de dyre heller. De tror jeg hadde passet fint i et påskeegg.
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde ærlig talt blitt stressa hvis venninnene mine begynte å gi meg påskeegg. Har endelig fått kuttet ut julegaver til venninner .. og synes alt sånt er mer en belastning enn glede. Jeg gir gjerne gaver til runde dager eller hvis noen har gjort noe spesielt for meg .. likeså mottar jeg gjerne gaver i samme anledning. Men å gi venninnegaver til jul og påske synes jeg er en uting.
Drua Skrevet 4. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2009 Er bare ment som en liten oppmerksomhet, skal ikke være dyrt eller overdådig på noen måte, ingen ting å bli stressa for mener nå jeg. Ikke så lenge siden jeg fikk blomster av ei venninne uten spesiell grunn, for å ta et eksempel, jeg blir ikke stressa av det vil jeg si- men jeg ble veldig glad for det Takk for gode tips forresten. Jeg tror jeg kanskje putter oppi litt påskegodt og en miniflaske Baileys eller noe de forskjellige liker, og evt en søt liten påskekylling o.l. i påskeegg av det minste slaget. Med gul sløyfe og et lite kort tror jeg det blir en søt gave Synes forresten tipset om novelle i miniformat var en veldig god idé!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Jeg tror jeg kanskje putter oppi litt påskegodt og en miniflaske Baileys eller noe de forskjellige liker, og evt en søt liten påskekylling o.l. i påskeegg av det minste slaget. Hei du!! Den baileysen jo var til meg!! Og den trenger forresten ikke å være så veldig liten heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå