Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 Det har seg sånn at samboeren skal på ferie til England snart. Han drar på tirsdag, og jeg skal skrive en lapp med parfyme® han skal kjøpe med til meg.. :blunke: Jeg rekker ikke innom noe parfymeri før han drar, så jeg lurte igrunn på om noen av dere har noen tips til hva han kan kjøpe med seg. Jeg liker veldig godt søte parfymer. Bruker Jadorè, Noa og Laura til vanlig. Noe som kan matche den kategorien? Hva med den parfymen fra J. Lo "Glow"? Jeg vet at ingen lukter det samme på alle, men..
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2003 #2 Skrevet 12. juli 2003 Romance - Ralph Laurent er god hvis du liker litt søte, romantiske parfymer. Var ikke noe begeistret for J. Lo - Glow jeg, men som du sier - parfymer lukter forskjellig fra person til person.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Romance har jeg prøvd, men jeg klarte ikke å like lukten..så til slutt gav jeg den bort ..
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2003 #4 Skrevet 12. juli 2003 Nettopp derfor det er så dumt å kjøpe parfyme du ikke har luktet på, det som lukter godt på noen.... Hva med l`eau de Issey, da. Prøvd den?
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #5 Skrevet 12. juli 2003 Ja så sant så sant Nei har ikke prøvd den. Kanskje det var et godt tips.. Jeg er veldig glad i Noa, og de har jo kommet med en ny utgave. "Noa Fleur". Luktet på den for ikke så lenge siden, så kanskje jeg skal be samboeren kjøpe med seg den istedet..
Effie Skrevet 13. juli 2003 #6 Skrevet 13. juli 2003 Heisann! Jeg bruker Laura og J'adore som deg. Er også begeistret for CK's "Contradiction" samt "Ralph" fra Ralph Lauren. Sistnevnte synes jeg er så god at den er blitt min nye favorittparfyme! :D Litt søt og frisk på samme tid.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #7 Skrevet 13. juli 2003 Feminine fra Dolce & Gabbana (D&G) tror jeg du ville like, La Dolce Vita fra Dior også samt Mademosielle fra Chanel. Minnie
Jinx Skrevet 13. juli 2003 #8 Skrevet 13. juli 2003 Jeg har noen parfymeflasker jeg alltid må ha stående her hjemme og det er : som deg Laura og J'adore og Aqua Di - Georgio Armani Eternity - Calvin Klein Sun, Moon and Stars - Lagerfeld Har flere parfymer, men de blir altfor tunge...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #10 Skrevet 13. juli 2003 Feminine fra Dolce & Gabbana (D&G) tror jeg du ville like, La Dolce Vita fra Dior også samt Mademosielle fra Chanel. Minnie Forresten, er det Coco Mademoiselle fra Chanel du mener?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #11 Skrevet 13. juli 2003 Forresten, er det Coco Mademoiselle fra Chanel du mener? Ja, beklager- Coco Mademosielle var det rette navnet. Minnie
Gjest Étoile Skrevet 13. juli 2003 #12 Skrevet 13. juli 2003 Den nye Chance fra Chanel lukter også deilig...
Cilla Skrevet 13. juli 2003 #13 Skrevet 13. juli 2003 Chance fra chanel lukter veldig godt og skal visstnok tilpasse seg huden til alle og enhver og skal derfor være et "safe" kjøp. Den passer ihvertfall på alle jeg kjenner. Men mannen min synes ikke denne var noe særlig god og fratok meg derfor litt av gleden ved å bruke den. Feminine fra Dolce & gabbana er nevnt, den er kjempegod. Kjøpte nettopp Lacoste, den er veldig behagelig og passer til alle anledninger. Jadore er jeg glad i. Den nye Noa synes jeg er veldig god (har bare en prøve av denne)
Smurfa Skrevet 13. juli 2003 #14 Skrevet 13. juli 2003 Jeg bruker Noa, J'adore, og Laura. Nå har jeg lyst å kjøpe den nye Lacoste. Nyyydelig lukt! Elsker parfymer og gleder meg bare til jeg skal på jentetur til utlandet i august/september... "Taxfree, here I come" Smurfa
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #16 Skrevet 14. juli 2003 Jeg anbefaler DKNY, den er frisk og lett, og passer godt nå på sommeren. Ellers er Chance fra Chanel ganske lik Coco Mademoiselle, men ikke fullt så søt. Jeg vil også anbefale Aqua Allegoria Vanille&Ylang fra Guerlain, den dufter diskret av blomster og vanilje.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #17 Skrevet 14. juli 2003 Jeg anbefaler DKNY, den er frisk og lett, og passer godt nå på sommeren. Ellers er Chance fra Chanel ganske lik Coco Mademoiselle, men ikke fullt så søt. Jeg vil også anbefale Aqua Allegoria Vanille&Ylang fra Guerlain, den dufter diskret av blomster og vanilje. Åh, jeg elsker jo vaniljelukt, så kanskje Aqua Allegoria hadde vært verdt å prøve.
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #18 Skrevet 14. juli 2003 Det eneste dumme med Vanille&Ylang, er at den er veldig lett, så du må spraye deg oftere. Men Champs Elysées fra Guerlain dufter også vanilje, og den holder veldig lenge.
Gjest Lady-M Skrevet 14. juli 2003 #19 Skrevet 14. juli 2003 Kan anbefale I DIOR på det varmeste! Den får du kun kjøpt i taxfree. Jeg kjøpte den til min venninne og meg selv og den passet veldig bra til begge selv om hun er lys og jeg er mørk. Coco Mademoiselle fra Chanel er også het nydelig.
tuji Skrevet 14. juli 2003 #20 Skrevet 14. juli 2003 All about Eve fra Joop er fantastisk! Den lukter kjempefriskt av eple og et eller annet jeg ikke klarer å identifisere, og det er ikke så mange som bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå