Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å nærme seg en uke etter el er vel på dag 4 i morgen lørdag 04.04 :rødme: og til nå så har jeg vært helt tørr frem til i går kveld da jeg fant lotion / melk sekret.. ikke slimete bare mykt og vått men ikke mye måtte jo inn å hente ut litt da det var et par dråper på papiret :ler:ellers så er jeg rar i magen utenom i dag har faktisk vært ganske normal men i går jobba den hardt og hadde en slkikkeli stikk der nede på kvelden da jeg lå i senga, den lagde rare lyder og følelser der nede før jeg sovna?!? er så med på dette her måler temp hver morgen halv ni (arb ledig så...)men tempen har gått opp med 0,1 grad hver dag frem til nå hmm.. kanksje litt lite? :sukk: håper gjerne at det kan være noe nå er litt dårlig i formen når jeg begynner bli sulten men går over da jeg spiser, dårlig på kvelden. Men dette er sikkert noe annet kanksje jeg brygger på noe sjenert.gif nei det er bare å vente å se men blir jo helt :sukk: av å vente... merker jeg er litt pms her men det er jo tidlig for det bruker jeg ikke få før en uke før mens men det er jo ikke før 07.04 og forventet mens er 14.04 håper tanta ikke besøker meg denne mnd :D tror jeg griner blir testen positiv (av lykke aløtså=)

Det jeg lurte på var om noen andre hadde vært i denne situasjon og følt seg sånn med positivt resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte og nævne de ømme puppene :)

Skrevet

her ble det stille du gitt :kjefte: hmm.. kanksje det føles verre da jeg sjekker her inne hvert 5 min da :D :eeeh:

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det påske og stille på KG, desverre.

For øvrig er det umulig for noen som helst å spå om du er gravid eller ikke desverre. Du må bare vente og se.

Lykke til.

Skrevet (endret)

Jeg er i første prøveperiode og opplevde også et kjempestikk i siden her for noen dager siden (IKM er i morgen og da skal det testes!)

Det er egentlig det eneste "tegnet" jeg har til at jeg kanskje er gravid (har lest om dette, og opplevd at gravide venninner er plaget av denne stikkingen), samt øøøømme pupper!

Lykke til! :)

Endret av Today
Skrevet

da er vi i samme båt da ;) hehe.. håper du får positiv test :) når er din ikm? min er 14 :( håper tanta holder seg borte fra meg nå i 9 mnd hadde vært en drøm i oppfyllelse :D gammel er du for. er 21 år selv og arb. ledig uheldigvis :( bortsett fra det så smiler livet til meg :)) har 2 hunder også så har noe og drive på med under tankene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...