laperla Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hei, Leser diverse steder at det skal være så populært med bringebær fargede lepper i vår. Problemet er at det sjeldent står et eksempel på varianter som er brukt, eller eksempler. Irriterende. Har spurt i et par parfymerier også, uten det største hellet. Damene kom med knallrøde lipglosser og leppestifter. Det er vel ikke bringebær farga? Eller? Hjelp? Takk på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 jeg har lenge hatt en favoritt fra clinique som heter raspberry. Får ikke tak i den så mange steder. Har funnet den på taxefree. Har ikke lett så veldig hardt, siden de har holdt utrolig lenge.
Majka Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg har en god lipgloss fra Clarins. Colour Quench Lip Balm i fargen 07 Raspberry. Fargesterk, holder god og lukter søte bær. Nam nam Endret 4. april 2009 av Majka
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 forresten,hvem kler denne fargen best? blondiner/brunetter,lys/mørk hud? gyllen hud? rosa? ser for meg at den kan passe de fleste?fikk plutselig veldig lyst på bringebærfarget lipgloss...
fregnen Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Jeg har denne fra Clinique i fargen 'Raspberry', den er frisk rosa i fargen, samt at den fukter fint uten å klisse.
laperla Skrevet 5. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2009 jeg har lenge hatt en favoritt fra clinique som heter raspberry. Får ikke tak i den så mange steder. Har funnet den på taxefree. Har ikke lett så veldig hardt, siden de har holdt utrolig lenge. Du mener den som heter Superbalm? Den er veldig go, og fargen er fin.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Du mener den som heter Superbalm? Den er veldig go, og fargen er fin. stemmer
Pinheiro Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Den rosa dior kiss er super, den har en fin rosa farge, lukter godt, men kanskje litt for klissete. men verdt og teste ut
laperla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2009 Den rosa dior kiss er super, den har en fin rosa farge, lukter godt, men kanskje litt for klissete. men verdt og teste ut Vet du hva den heter...?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Denne er utrolig fin og gir en nydelig frisk bringebærfarge på leppene. Elsker denne, og det beste av alt, den koster nesten ingenting. http://files.hm.com/media/products/555/DXL...589_34_3486.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå