Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Leser diverse steder at det skal være så populært med bringebær fargede lepper i vår. Problemet er at det sjeldent står et eksempel på varianter som er brukt, eller eksempler. Irriterende.

Har spurt i et par parfymerier også, uten det største hellet. Damene kom med knallrøde lipglosser og leppestifter. Det er vel ikke bringebær farga? Eller?

Hjelp?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har lenge hatt en favoritt fra clinique som heter raspberry. Får ikke tak i den så mange steder. Har funnet den på taxefree. Har ikke lett så veldig hardt, siden de har holdt utrolig lenge.

Skrevet (endret)

Jeg har en god lipgloss fra Clarins.

Colour Quench Lip Balm i fargen 07 Raspberry.

Fargesterk, holder god og lukter søte bær. Nam nam

Endret av Majka
Gjest Gjest
Skrevet

forresten,hvem kler denne fargen best? blondiner/brunetter,lys/mørk hud? gyllen hud? rosa? ser for meg at den kan passe de fleste?fikk plutselig veldig lyst på bringebærfarget lipgloss...

Skrevet

Jeg har denne fra Clinique i fargen 'Raspberry', den er frisk rosa i fargen, samt at den fukter fint uten å klisse.

Skrevet

Juicy Tubes i fargen Fraise er veldig fin.

Skrevet
jeg har lenge hatt en favoritt fra clinique som heter raspberry. Får ikke tak i den så mange steder. Har funnet den på taxefree. Har ikke lett så veldig hardt, siden de har holdt utrolig lenge.

Du mener den som heter Superbalm? Den er veldig go, og fargen er fin.

Gjest Gjest
Skrevet
Du mener den som heter Superbalm? Den er veldig go, og fargen er fin.

stemmer :)

Skrevet

Den rosa dior kiss er super, den har en fin rosa farge, lukter godt, men kanskje litt for klissete. men verdt og teste ut :)

Skrevet
Den rosa dior kiss er super, den har en fin rosa farge, lukter godt, men kanskje litt for klissete. men verdt og teste ut :)

Vet du hva den heter...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...