Gå til innhold

Gitarkameratene er tilbake...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

... og er vi egentlig så glade for det?

Har akkurat hørt dem radbrekke "With or without you" på Senkveld. Trodde de hadde gitt seg, men neida!

Halleluja har de ødelagt for meg, og nå altså min favoritt U2-sang. Yeah yeah.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for advarselen. Får ringe Rentokil, og høre om de har noen gode råd... :ler:

Skrevet

De trenger vel pengene da... jeg liker Kurt Nilsen, han er langt over de andre i kvalitet. Men dette her blir altfor kommersielt, altfor pent og kjedelig. Jeg orker fortsatt ikke å høre halleluja etter de guttas herjinger med den sangen. Man blir jo drittlei, og jeg er det fortsatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg er glad for at de er tilbake! Er stor U2-fan jeg også, men jeg overlevde Senkveld-framførelsen, selv om ingenting kan måle seg med orginal-versjonen av With or without you. Har uansett sansen for disse gutta, og jeg synes forrige konsert var veldig bra, så jeg gleder meg til de skal på turné :)

Skrevet

Hadde Kurt Nilsen gjort det alene hadde vært greit.

Skrevet

Å... Mente dere karaokeklammeratene? Jeg så for meg Jan Eggum og han der labbetuss og de...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes de er dritbra. Likte den verjonen kjempegodt. Bono kan gå og legge seg aaaltså!

Gjest Gjest
Skrevet
... og er vi egentlig så glade for det?

Har akkurat hørt dem radbrekke "With or without you" på Senkveld. Trodde de hadde gitt seg, men neida!

Halleluja har de ødelagt for meg, og nå altså min favoritt U2-sang. Yeah yeah.

Hva heter han tykke?

Burde de ikke bedrive mer fysisk trening og aktivitet? Det tar seg ikke ut at artister/musikere ser så slappe ut. Det er ikke attraktivt med fett og hengemager.

Stram dere opp, kles dere mer som italienske menn, vær alltid nydusjet og for all del: spis sunt og bedriv fysisk aktivitet!

Skrevet

Trodde sangen på Senkveld aldri kom til å ta slutt, så utrolig sakte og rolig de sang!

Gjest Gjest
Skrevet

De er så utrolig patetiske. Et easy-listening coverband som pusher musikk til folk som liker å la seg bedra med gjennomfalskt føleri. Gjesp og gru.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kysser fingrene for at det er en aprilspøk ...

Skrevet

Hvorfor skifter dere ikke bare kanal om det var så vondt å se på?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri likt dem, og håper jeg slipper å høre noe særlig til det denne gangen også.

Skrevet

Dette kalles å melke kuen en gang til.

Skrevet
Dette kalles å melke kuen en gang til.

Ey! -Melke oksen... Det er et boyband!

Skrevet

Karaokekameratene. :ler:

Kurt Nilsen har lagt seg til en cåbbåyswång jeg ikke likte. Og ellers så er de stemmeonanister som ikke klarer å produsere noe selv som folk vil bruke penger på. Ikke at jeg forstår at folk ønsker å bruke penger på å høre langdrøy vokalonani nå heller.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg likte forrige runde greit nok, men dette her luktet bare "melking" lang vei... Grøss og gru... :grine:

Skrevet
Ey! -Melke oksen... Det er et boyband!

Sorry my bad.

Gjest Gjest
Skrevet

Folkens, de hadde vert rimlig dumme om vi bare melket kua én gang?

Og man er rimlig dum om man påstår de ikke KAN produsere noe selv. Espen Lind? hallo?

Velkommen tilbake sier jeg :)

Skrevet
Folkens, de hadde vert rimlig dumme om vi bare melket kua én gang?

Og man er rimlig dum om man påstår de ikke KAN produsere noe selv. Espen Lind? hallo?

Velkommen tilbake sier jeg :)

Ja,han er jo en av de dyktigste musikerne vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...