Sina Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg er så forelska om dagen at jeg holder på å fri flere ganger til gutten min. enda godt vi ikke ser hverandre hver dag.... huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvorfor kan du ikke fri da? Det gjorde je gog fikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2003 lenge hadde dere vært sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sebastian Skrevet 27. juli 2003 #4 Del Skrevet 27. juli 2003 Sina, hvor lenge har du vært sammen med gutten din??? Jeg har funnet meg jenta i mitt liv tror jeg, varer forhåpentligvis ikke lenge til vi flytter sammen. Har ikke vært sammen så lenge, men ting går veldig bra mellom oss... Er vel det man kan kalle dødsforelska!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg er så forelska om dagen at jeg holder på å fri flere ganger til gutten min. enda godt vi ikke ser hverandre hver dag.... huff.... Så få ut fingeren, da!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 13. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2003 og gjett hvem som er forlovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #7 Del Skrevet 13. august 2003 Hipp hurra!!!! GRATULERER ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 13. august 2003 #8 Del Skrevet 13. august 2003 GRATULERER!!!!! Har dere satt dato for bryllup enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. august 2003 #9 Del Skrevet 13. august 2003 GRATTIS!!!! Fortell om frieri da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 13. august 2003 #10 Del Skrevet 13. august 2003 Godt jobba! Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 13. august 2003 #11 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer :D Kom tilbake med detaljer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 13. august 2003 #12 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 13. august 2003 #13 Del Skrevet 13. august 2003 Gratulerer, har dere satt dato og da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 13. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 13. august 2003 Hehe... vi har ikke satt dato for det blir en stund til. Han fridde i slottsparken.. omgitt av roser. Det var litt spontant, men vi hade snakket om det. Så vi fikk ikke ringene før i går. men nå er ringene på og jeg er så lykkelig at jeg nesten sprekker. Foreldrene våres tok det veldig bra (har vært sammen 3 mnd på lørdag). Så nå er alt bare fryd og gammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #15 Del Skrevet 13. august 2003 Foreldrene våres tok det veldig bra (har vært sammen 3 mnd på lørdag). Så nå er alt bare fryd og gammen.. :o Ikke for å ødelegge noe her altså men det er mulig jeg ikke hadde mast om den fingeren hvis jeg hadde visst dette.... Men uansett, er det ekte kjærlighet holder det gjennom storm og stilla!! Grattis igjen og hold oss oppdatert på planleggingen når det tar til for alvor! Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 13. august 2003 #16 Del Skrevet 13. august 2003 Oj...det må jeg si....etter 3 mnd... Ja,ja..... Men er det den rette og ekte kjærlighet...spiller det vel ikke noen rolle om hvor lenge man har vært sammen.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå