Gjest skjera? Skrevet 3. april 2009 #1 Del Skrevet 3. april 2009 jeg ble for en tid tilbake kjent med en hyggelig fyr, det tok litt tid, men etterhvert havnet vi jo selvfølgelig til sengs, uten noen form for forpliktelser.. Men etter et par ganger hvor jeg har tilbragt noen netter hos han begynner jeg å kjenne at jeg er betatt, ønsker bare å sende meldinger til han, prate på msn osv. Jeg har det veldig tungt fortiden, og de stundene med han gjør at alt glemmes og jeg lever livet:) Han har sagt at jeg må si i fra om jeg har behov for å prate.. men ønsker ikke å "trenge" meg på han med mitt depressive snakk, også er jeg usikker på om han faktisk hade ønsket å stille opp dersom jeg ringte han en kveld og sa jeg trengte å snakke.. Aller helst trenger jeg at noen er glad i meg, noe han nok ikke er i meg.. Er vanskelig, jeg tviholder på det jeg har, at han vil ha sex med meg, bare for at jeg skal få litt nærhet.. For dette kan ikke fortsette siden jeg er betatt, og synes det er vanskelig å la være å ta kontakt.. Da har jeg fått alt ut og jeg har det litt bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå