Gå til innhold

drømmetyding

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig mange ganger opplevd å være "sanndrømt" om kjipe ting, men det er allikevel ikke alle drømmene jeg klarer å tyde selv.

Jeg drømmte mye om en spesiellt person, har fortsatt drømmer om vedkommende.

De er vage, jeg husker ikke så mye av dem når jeg våkner.

I natt, drømte jeg at jeg satt på en pc, og "la inn" den samme setningen hele tiden, så plutselig dukket denne personen opp på en måte inni pcn. Der satt han og tok seg en røyk. Det kom opp noen kort fra en kortstokk også, hjerter. Men om jeg "nådde" fram med den setningen vet jeg ikke. Husker ikke hva setningen var.

For flere netter siden drømte jeg også at jeg satt på msn, da denne personen logget seg på. Jeg åpnet samtalevinduet og hver gang jeg prøvde å skrive noe så fikk jeg opp "Safari kunne ikke finne tjeneren"- sånn feilmeldig du får når nettsiden er feil eller du har fallt ut at nettet.

Noen som kan hjelpe meg med dette? Evt kan jeg også sende deg/dere en mer detaljet pm om hvilket forhold jeg har til vedkommende.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ser ut til å være en slags gjentatt drøm, og du sitter jo og skriver på pcn.

Det kan tyde på, i følge et/flere drømmeleksikon, du kan skape problemer for deg selv. Og da i forhold til denne personen tydeligvis, siden h*n tydeligvis dukker opp i samme drøm?

På en annen side, står en kortstokk for hell eller dyktighet.

Ikke lett, når man ikke vet kjønnet.

Hadde det vært en mann, kunne det vært at du skaper problemer for deg selv mtp at han enten har en annen, eller ikke er en "god mann", men at du er dyktig i "jobben din" og opplever hell mtp denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å være en slags gjentatt drøm, og du sitter jo og skriver på pcn.

Det kan tyde på, i følge et/flere drømmeleksikon, du kan skape problemer for deg selv. Og da i forhold til denne personen tydeligvis, siden h*n tydeligvis dukker opp i samme drøm?

På en annen side, står en kortstokk for hell eller dyktighet.

Ikke lett, når man ikke vet kjønnet.

Hadde det vært en mann, kunne det vært at du skaper problemer for deg selv mtp at han enten har en annen, eller ikke er en "god mann", men at du er dyktig i "jobben din" og opplever hell mtp denne personen.

Personen er en mann. Hadde et personlig forhold til han, men har ikke hatt noe kontakt med han på snart en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godt råd
Jeg har veldig mange ganger opplevd å være "sanndrømt" om kjipe ting, men det er allikevel ikke alle drømmene jeg klarer å tyde selv.

Jeg drømmte mye om en spesiellt person, har fortsatt drømmer om vedkommende.

De er vage, jeg husker ikke så mye av dem når jeg våkner.

I natt, drømte jeg at jeg satt på en pc, og "la inn" den samme setningen hele tiden, så plutselig dukket denne personen opp på en måte inni pcn. Der satt han og tok seg en røyk. Det kom opp noen kort fra en kortstokk også, hjerter. Men om jeg "nådde" fram med den setningen vet jeg ikke. Husker ikke hva setningen var.

For flere netter siden drømte jeg også at jeg satt på msn, da denne personen logget seg på. Jeg åpnet samtalevinduet og hver gang jeg prøvde å skrive noe så fikk jeg opp "Safari kunne ikke finne tjeneren"- sånn feilmeldig du får når nettsiden er feil eller du har fallt ut at nettet.

Noen som kan hjelpe meg med dette? Evt kan jeg også sende deg/dere en mer detaljet pm om hvilket forhold jeg har til vedkommende.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Dette byr ÅPENBART at du bør skifte søkemotor.Google Chrome? Ellers bør denne fyren(?) slutte å røyke.Og du - du bør kutte ut tankene på demoninspirerte drømmer som demonene bare bruker for å plage tilfeldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...