Nala Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 Jeg har gjort en ordentlig brøler. Er avhengig av Alias på TV 3. Men sist mandag kunne jeg ikke se episoden. Derfor satte jeg videoen på opptak. Men så har jeg tatt opp på feil kanal da :oops: Typisk meg å gjøre noe sånt. Noen her som kan gi et lite sammendrag av mandagens episode? Jeg blir evig takknemlig :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #2 Skrevet 14. juli 2003 Alias suger i likhet med alle de andre "Girl Power" seriene som går på tv for tiden, du har ikke gått glipp av noe....... :evil:
Cita Skrevet 14. juli 2003 #3 Skrevet 14. juli 2003 Tråkker i dalaten nå :oops: Hva er "Alias" for en serie ?? Tv'n vår er kun til pynt på sommeren, bortsett fra nyhetssendingene
Nala Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2003 Alias suger i likhet med alle de andre "Girl Power" seriene som går på tv for tiden' date=' du har ikke gått glipp av noe....... :evil:[/quote'] JEG synes ikke Alias suger vettu. Og JEG synes virkelig jeg HAR gått glipp av noe. Ellers hadde jeg jo ikke spurt Smaken er som baken, sant? Cita, Alias er en spionserie som går på TV 3. Begynte vel i vår en gang. Hovedrollen spilles av Jennifer Garner (hun som spiller en eller annen hovedrolle i Daredevil også, men den har jeg ikke sett). Garner spiller Sydney Bristow, en dobbeltagent. Jobben er full av fart og action, noe som fenger meg da. I tillegg blir vi kjent med Sydneys venner privat, sånn at det ikke bare er fart og spenning hele tida. Jepp jepp, kort fortalt
aline Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 Jeg er også ihuga fan av Alias, synes det er artig å følge med. Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke husker hva som skjedde sist, men det kommer sikkert tilbake når jeg ser på dagens episode!! Dersom det er "fortsettelse" nala, så pleier de å sende resyme fra forrige gang. Vet bare ho driver å leiter etter mora si, fant ho ikke forrige gang, så leitinga fortsetter sikkert i dag, samtidig som det skjer masse annet.
Nala Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2003 Takk Aline. Ja, i dag må jeg virkelig følge med på resymeet. Vanligvis løper jeg alltid ned og ordner meg noe å knaske på når resymeet går, for jeg har jo sett ALLE episodene, så resymeet har vært overflødig. Men ikke i kveld, da skal jeg suge til meg resymeet. Bra hun ikke fant mora si forrige gang, så gikk jeg i alle fall ikke glipp av det Men altså, ble hun "frikjent" av FBI eller er de ennå på utkikk etter henne? Tror de fremdeles det er hun som er dama i profetien?
aline Skrevet 14. juli 2003 #8 Skrevet 14. juli 2003 Hun er frikjent for det, fordi det sto noe om at kvinnen i profetien aldri fikk oppleve utsikten fra ett bestemt fjell, og derfor brøyt han kontakten hennes og faren hennes henne ut og brakte henne dit. Ergo, hun kunne ikke være rette kvinnen. Faren hennes har nesten begynt å drikke igjen, pga dette med at moren er i live, og pga at hun gjør alt for å finne moren. Så fant romvenninden hennes og han lyshåra kompissen ut at hun hadde vært ett annet sted en hun hadde påstått, så de begynner å lure litt de også. Blir spennende å følge i dag.
Nala Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2003 Så bra at hun kom seg til det fjellet da. Sånn at hun ble frikjent. Dette med moren blir spennende. Og det blir spennende å se hva vennene hennes finner ut etterhvert. Takk for oppdatering, aline. Nå er jeg litt mer med i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå