ecathari Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hei Jeg skal snart gifte meg, og er derfor aktivt i gang med trening for å komme i god form til bryllupet. Har allerede gått ned noen kilo og cm, men det er fortsatt litt igjen.. Jeg trener både kondisjon og styrke, 3 ganger i uka. Men allikevel er det enkelte steder på kroppen det ikke blir bedre! Magen for eksempel, er et mega problem. Jeg har prøvd flere slankepiller, b.la 30days, som skal være effektiv på magefett, men dessverre uten resultat. Jeg lurer på om noen vet om noe som hjelper? Jeg har prøvd noe som heter Bailine, men der jobbet en kjempe sur og frekk dame, og da orker jeg ikke å gå dit tre ganger i uken.. Det var dessuten også kjempe dyrt, og da jeg er student kan jeg ikke punge ut med flere tusen i måneden... Har hørt om noe som heter Body Contour Wrap, men er ikke helt sikker på hva det går ut på.. Jeg har også prøvd en slags "slankemassasje" hvor en dame smurte meg inn med en slags olje til jeg ble helt full av blåmerker over hele mage og hofteregionen. Jeg kunne ikke ligge på magen på tre uker, og fant derfor ut at dette ble litt for smertefult for meg... Jeg lurer på om noen har hørt om noe, har erfaringer fra fra, anbefaler eller advarer mot noe, som kan hjelpe meg.. På forhånd tusen hjertelig takk, fra the soon to be wife
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Punktslanking er ikke mulig desverre, men det enkle er ofte det beste, så hva med øke treningsmengden din nå mot bryllupet, spise små regelmessige måltider med næringsrik mat...
Gjest dioxide Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 ^ Sant. Eneste måten å punktslanke på er å ta fettsuging.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Det finnes en ny metode BioSignature som sies å kunne punktslanke. Den er testet av 3 stykker i nyeste iForm. I følge artikkelen merket deltakerne effekten etter 5-6 uker. Men det må trenes og fokuseres på mat. Vet ikke hvem i Norge som driver veiledning.
stella K Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Hei Jeg skal snart gifte meg, og er derfor aktivt i gang med trening for å komme i god form til bryllupet. Har allerede gått ned noen kilo og cm, men det er fortsatt litt igjen.. Jeg trener både kondisjon og styrke, 3 ganger i uka. Men allikevel er det enkelte steder på kroppen det ikke blir bedre! Magen for eksempel, er et mega problem. Jeg har prøvd flere slankepiller, b.la 30days, som skal være effektiv på magefett, men dessverre uten resultat. Jeg lurer på om noen vet om noe som hjelper? Jeg har prøvd noe som heter Bailine, men der jobbet en kjempe sur og frekk dame, og da orker jeg ikke å gå dit tre ganger i uken.. Det var dessuten også kjempe dyrt, og da jeg er student kan jeg ikke punge ut med flere tusen i måneden... Har hørt om noe som heter Body Contour Wrap, men er ikke helt sikker på hva det går ut på.. Jeg har også prøvd en slags "slankemassasje" hvor en dame smurte meg inn med en slags olje til jeg ble helt full av blåmerker over hele mage og hofteregionen. Jeg kunne ikke ligge på magen på tre uker, og fant derfor ut at dette ble litt for smertefult for meg... Jeg lurer på om noen har hørt om noe, har erfaringer fra fra, anbefaler eller advarer mot noe, som kan hjelpe meg.. På forhånd tusen hjertelig takk, fra the soon to be wife her står det litt om body wrap! skal visst være veldig bra! http://www.floyenhudpleie.no/hXGXAnMBDG1R.7.idium
Gjest Glør Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Du kan ikke punktslanke, men du kan punktstramme med styrketrening. Sliter du feks med magen er situps og andre mageøvelser bra.
Nelly Pelly Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Du kan ikke punktslanke, men du kan punktstramme med styrketrening. Sliter du feks med magen er situps og andre mageøvelser bra. Hvis hun ikke klarer å slanke bort fettet på magen, vil det ikke hjelpe mye med muskler under. Hun kan faktisk se større ut. Desverre kan man ikke punktslanke, men et sunt kosthold, kondisjonstrening og styrketrening vil generelt hjelpe. Jeg har også lest flere plasser at yoghurt ol kan hjelpe mot magefett, men om det er sant er en annen sak.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Punktslanking ved trening er nok vanskelig men den teknologiske utviklingen har gitt muligheter for nettopp punktslanking. Det siste på markedet nå fjerner fettet akkurat der du vil fjerne det, innen kort tid. Ei venninne tar sånn behandling nå, og hun gikk ned 6 cm rundt maven på kun 2 behandlinger. Så det er fullt mulig å punktslanke, men da ved hjelp av teknologiske systemer.
ecathari Skrevet 7. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2009 Punktslanking ved trening er nok vanskelig men den teknologiske utviklingen har gitt muligheter for nettopp punktslanking. Det siste på markedet nå fjerner fettet akkurat der du vil fjerne det, innen kort tid. Ei venninne tar sånn behandling nå, og hun gikk ned 6 cm rundt maven på kun 2 behandlinger. Så det er fullt mulig å punktslanke, men da ved hjelp av teknologiske systemer. Vet du hva behandlingen hun tar heter?
Gjest Glør Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Hvis hun ikke klarer å slanke bort fettet på magen, vil det ikke hjelpe mye med muskler under. Hun kan faktisk se større ut. Det skal vel ganske mye til før jenter får så store magemuskler at de ser tjukkere ut, så det er vel det siste jeg hadde bekymret meg for.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Vet du hva behandlingen hun tar heter? Måtte spørre henne, hun er "prøvekanin" for ei venninne som har dette systemet og som skal starte klinikk med dette. Eximia heter systemet/ metoden, og hun er kjempefornøyd med det. Er ultralyd og lymfedrenasje og noe som strammer opp huden også.. Skal være godt for en god del helseplager også, men jeg rakk ikke spørre henne så mye om det så jeg vet ikke særlig mer akkurat nå.
tineline Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Øk mengden kondisjonstrening for å bli slankere og få bukt med fett. Øk mengden styrketrening hvis du vil stramme opp. 3 ganger i uka er ikke nødvendigvis så mye hvis du vil slanke deg raskt. Og intervaller er bra for alt! Du kan f.eks. bruke et ferdigprogrammert program på ergometersykkel som har variasjoner i belastning. Håper du trener på treningsstudio, med mindre du har mye treningsutstyr. Det er nemlig vanskelig å få tilstrekkelig vekt og belastning med strikker og lette manualer. For å få trent hardt nok kan det i så fall være verdt å investere i en mnd eller to med treningsstudio. Og dersom du bare tar situps øker du magemusklenes kondisjon, ikke så mye styrke. Derfor bør du legge på en viss belastning, enten ved å endre øvelse eller holde en vekt på brystet mens du tar sit ups. Apparater for mage har ofte mye for seg. Der kan du legge på si 30 kg og presse i vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå