Gå til innhold

Costa del sol - Fuengirola

Drmjente

Anbefalte innlegg

Vi er et par i 20-årene som skal på ferie i juni. Vi skal bo mellom Fuengirola og Marbella. Jeg lurer på hvilke strender som anbefales, hvordan shopping mulighetene er der, og om det er noen utflukter som kan anbefales?? Jeg har ikke vært der tidligere så tar imot alle tips :-) Vi kommer til å leige bil så vi blir litt friere til å farte rundt. Eneste som er bestemt er en tur til Gibraltar og Micas. Håper noen kan komme med litt info til meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Vi er et par i 20-årene som skal på ferie i juni. Vi skal bo mellom Fuengirola og Marbella. Jeg lurer på hvilke strender som anbefales, hvordan shopping mulighetene er der, og om det er noen utflukter som kan anbefales?? Jeg har ikke vært der tidligere så tar imot alle tips :-) Vi kommer til å leige bil så vi blir litt friere til å farte rundt. Eneste som er bestemt er en tur til Gibraltar og Micas. Håper noen kan komme med litt info til meg ;o)

Her finner du litt info. Jeg var der i fjor.

Når det gjelder Gibraltar så vil jeg anbefale at dere reiser organisert med buss ned dit!! Det er smalt, trangt og MYE trafikk. Hadde vondt av dem som kjørte egen bil opp på Gibraltarklippen og hadde panseret fullt av aper. Ellers så er Gibraltar FLOTT altså men buss anbefales.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;hl=fuengirola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...