Gjest Kouklis Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Guttene skal altså få påskeegg med godteri, men vi har ikke lyst til å stappe det fullt med bare godteri, så vi vil gjerne ha noen forslag til noe vi kan putte oppi i tillegg. Eggene er ikke så store, så det må være små ting, utfordringen er at det må være noe litt "ordentlig" (ikke bare ræl eller plast som går i stykker etter en halvtime) uten at det koster en formue (ikke noen nye DS-spill, altså ). 8åringen er lettest å tilfredsstille, kan være fornøyd med kule klistremerker f.x, men vil gjerne ha et par forslag til. 12-åringen (6. klasse) er håpløs, klarer ikke å komme på noe i det hele tatt... Pliiis, hjelp, snille KG-damer
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Noen tips: Hva med en påskekylling guttene kan ha på rommet sitt? Pokemonkort? Lego? Blyant/viskelær/annet penalinnhold? Blad? Griseflax lodd? Noe til en hobby guttene liker, eks fotballsokker el? Ny bokser shorts? Kule sokker? Minilommelykt? Solbriller? Caps? Nå aner ikke jeg hvor mye det skal koste, eller hvor stort egget er. Lykke til.
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Hm.. jeg har en lillebror på 12 år, som elsker "klistermerke-tatoveringer", eller hva det nå heter:p Koster heller ikke så mye. Du kan jo kjøpe sukkerfri tyggegummi også, eller kanskje en sprettball?
Gjest TS Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Det skal koste minst mulig... Klistremerker er for barnslig for 12-åringen, han er veldig opptatt av å være stor og "kul". Ellers mange gode forslag, tusen takk!
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Hvis han skal være stor og kul kan du se om du finner billige pilotsolbriller ? På H&M f.eks. Det er ganske kult synes jeg (jeg takler ikke andre solbriller..hehe). Hvis han fikser håret sitt så kanskje voks? Får billig voks på H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå