pantyhose Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg forventer vel ikke at alle jentene her inne skal tolerere alt, men hvordan stiller dere dere til at gutter går med nylonstrømper? Rart ikke sant, men allikevel det er et plagg av utsøkt kvalitet. Hvorfor kan bare jenter gå med det? Var i sentrum i dag og kjøpte et par, og sa de var til meg og jenta bak disken hjalp meg å finne et par som passet. Helt strålende, men hva hun egentlig tenker får jeg jo aldri vite. Så derfor, hva synes dere?
Ethereal Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg syns dette er merkelig. Uansett hvor mye jeg er for likestilling, så må jeg innrømme at jeg mener at noen plagg er for kvinner, mens andre plagg er for menn.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg er ikke i tvil, jeg ville trodd du var transe, evt homoseksuell
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Jeg syns dette er merkelig. Uansett hvor mye jeg er for likestilling, så må jeg innrømme at jeg mener at noen plagg er for kvinner, mens andre plagg er for menn. Men bukser er da for menn vel, men kvinnene tok dem fra mennene. Strømper,kjoler , skjørt er for kvinner? Dress og slips for begge kjønn? BH er spesielt for kvinner, det sier seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Brrr grøsser jeg....menn skal liksom tenne på kvinner...ikke på seg selv...i en fettish situasjon... Så du tenner på strømpene dine..og håper å finne en kvinne som tenner på deg i strømpene dine da...
pantyhose Skrevet 4. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2009 Det er jo strømpene jeg tenner på, ikke meg selv! Strømper på jenter er jo 100 ganger bedre, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan gå med det!
Gjest Stian Stikkelsbær Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Men bukser er da for menn vel, men kvinnene tok dem fra mennene. Strømper,kjoler , skjørt er for kvinner? Dress og slips for begge kjønn? BH er spesielt for kvinner, det sier seg selv. Det finnes jo ikke egne klær for menn lenger, som bare menn kan bruke. De har kvinnene tatt i bruk for lengst. Kvinner kan gå med dress og slips og alt. Er det så rart om menn også får lyst til å bruke plagg som er "forbeholdt" kvinner, for motsatt kan jo kvinnene bruke hva de vil. Dumt at menn da skal kalles transer osv. Hvor mange kvinnelige transvestitter det finnes vet vi jo ikke, for de kan ikke ses.
Transe Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Det finnes jo ikke egne klær for menn lenger, som bare menn kan bruke. De har kvinnene tatt i bruk for lengst. Kvinner kan gå med dress og slips og alt. Er det så rart om menn også får lyst til å bruke plagg som er "forbeholdt" kvinner, for motsatt kan jo kvinnene bruke hva de vil. Dumt at menn da skal kalles transer osv. Hvor mange kvinnelige transvestitter det finnes vet vi jo ikke, for de kan ikke ses. Flott innlegg. Takk
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Ja synd for de som gjerne vil endre det gammeldagse rollebildet..men det lar seg ikke gjøre her i gården nei...: ) Når man tenner på seg selv i strømper så er det en fetish som omhandler tenning på seg selv....regner med at du ikke tenner på å ha strømpene ligge i skapet...eller for så vidt noen gjør vel det også... For min del syns jeg at det er en feminin egenskap..betyr ikke at jeg har rett..men slik ser jeg det...også dette med selv bevisthet og pynting.. I mitt hode skal mannen tenne på kvinner og sin fantasi som er rettet utad...ikke på seg selv...mens derimot kvinner tenner mye på seg selv...sensuelle myke sensasjoner etc...noe som er assosiert med kvinner...der menn er mer harde maskuline etc... Enn maskulin mann i silkemyke strømper..ja der blir det full skjæring..for min del.. At kvinner i dag går i bukser kan ikke sammenlignes..herlighet det er da rett og slett mer praktisk...strømper til menn er ikke praktisk..det er en fetish..
Transe Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Ja synd for de som gjerne vil endre det gammeldagse rollebildet..men det lar seg ikke gjøre her i gården nei...: ) Når man tenner på seg selv i strømper så er det en fetish som omhandler tenning på seg selv....regner med at du ikke tenner på å ha strømpene ligge i skapet...eller for så vidt noen gjør vel det også... For min del syns jeg at det er en feminin egenskap..betyr ikke at jeg har rett..men slik ser jeg det...også dette med selv bevisthet og pynting.. I mitt hode skal mannen tenne på kvinner og sin fantasi som er rettet utad...ikke på seg selv...mens derimot kvinner tenner mye på seg selv...sensuelle myke sensasjoner etc...noe som er assosiert med kvinner...der menn er mer harde maskuline etc... Enn maskulin mann i silkemyke strømper..ja der blir det full skjæring..for min del.. At kvinner i dag går i bukser kan ikke sammenlignes..herlighet det er da rett og slett mer praktisk...strømper til menn er ikke praktisk..det er en fetish.. Strømper, strømpebukser er vel praktisk. Bruker det litt for det er varmt og mest fordi det behagleg å ha på + det er fint. Nå bruker jeg da mere jenteting enn strømper da. For å si det, jeg får ikke tenning av å bryke strømper eller andre jenteting, bare velvere.
Gjest Gjest_Lanista_* Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Jeg forventer vel ikke at alle jentene her inne skal tolerere alt, men hvordan stiller dere dere til at gutter går med nylonstrømper? Rart ikke sant, men allikevel det er et plagg av utsøkt kvalitet. Hvorfor kan bare jenter gå med det? Var i sentrum i dag og kjøpte et par, og sa de var til meg og jenta bak disken hjalp meg å finne et par som passet. Helt strålende, men hva hun egentlig tenker får jeg jo aldri vite. Så derfor, hva synes dere? For det første, så er dette en seksuell tråd. For deg! Spar alle andre. Kos deg med strømpene dine. Gå med dem. Ha de over hodet foran speilet og lek "hands up." Strekk dem og lek strikk. Gjør hva du vil, men ikke skriv her inne på et fora for kvinnerklær. Det blir bare trist. Så kan de eventuelt mest tolerante kvinnene kalle meg en dust og deg en tøff person som "tør å stå frem.." Ikke gled deg for tidlig - de mener det ikke - de synes også du er en dust. Finn en youtube- eller en blog-side. Kozz, deg:)
Shinana Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 For det første, så er dette en seksuell tråd. For deg! Spar alle andre. Kos deg med strømpene dine. Gå med dem. Ha de over hodet foran speilet og lek "hands up." Strekk dem og lek strikk. Gjør hva du vil, men ikke skriv her inne på et fora for kvinnerklær. Det blir bare trist. Så kan de eventuelt mest tolerante kvinnene kalle meg en dust og deg en tøff person som "tør å stå frem.." Ikke gled deg for tidlig - de mener det ikke - de synes også du er en dust. Finn en youtube- eller en blog-side. Kozz, deg:) Det forumet du selv skrev innlegget ditt i heter "Seksualitet". Da er det relevant å skrive om noe som har med seksualitet å gjøre. Dessuten så bør du ikke gjøre deg til talskvinne for meg i alle fall. Jeg synes ikke vedkommende er noen dust. Om partneren min hadde på seg stay-ups, og ble dritkåt av det så spiller vel ikke det noen rolle bare jeg får nyte godt av kåtheten hans! Mye god sex har gått tapt i fordomsfullhet!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 jeg synes ikke det er noe galt i at du liker å gå meg strømpebukser jeg.. menn i strømpebukser kan jo være sexy det!
Gjest Stockinglover Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 jeg synes ikke det er noe galt i at du liker å gå meg strømpebukser jeg.. menn i strømpebukser kan jo være sexy det! Men hva hvis han hadde tatt den helt ut og stilt med strømper, strømpeholder, miniskjørt og høye hæler?
BlackAcid Skrevet 11. august 2009 #15 Skrevet 11. august 2009 Det forumet du selv skrev innlegget ditt i heter "Seksualitet". Da er det relevant å skrive om noe som har med seksualitet å gjøre. Dessuten så bør du ikke gjøre deg til talskvinne for meg i alle fall. Jeg synes ikke vedkommende er noen dust. Om partneren min hadde på seg stay-ups, og ble dritkåt av det så spiller vel ikke det noen rolle bare jeg får nyte godt av kåtheten hans! Mye god sex har gått tapt i fordomsfullhet! Vel, jeg syns heller ikke vedkommende er en dust.. Bare ikke min type mann.. Skal ærlig innrømme at dersom min samboer hadde stilt opp i nylonstrømper så hadde jeg mest sannsynlig ledd til jeg tissa på meg. Hadde han blitt kåt av å gå i det, så er det hans greie, men jeg kunne ikke hatt sex med en mann i stay-ups.. Men han kunne fått gått i det så mye han ville.. men han måtte ha tatt dem av viss jeg skulle klart å hatt sex med han uten å le.. Menn i strømpebukse gjør seg best på film, ikke irl.. Derimot er menn i KILT hhhot hot hot.. BTW, min far som kanskje er den mest maskuline mannen jeg kjenner kjøpte seg en mannekjole i egypt (?), den var knall rød og hadde broderier i halsåpningen, den syns han var veldig kjekk å ha på når han drakk øl. Mest fordi jeg og søstrene mine ble flaue tenker jeg.. For jeg har ikke sett den i bruk på noen år..
Gal_dame Skrevet 12. august 2009 #17 Skrevet 12. august 2009 Jeg syns dette er merkelig. Uansett hvor mye jeg er for likestilling, så må jeg innrømme at jeg mener at noen plagg er for kvinner, mens andre plagg er for menn. Heilt enig.
Gjest Mannen 34 Skrevet 13. august 2009 #18 Skrevet 13. august 2009 Hjemme har jeg brukt kjole og skjørt i årevis. Har ikke en kropp som tillater å se ut som jente så har ikke prøvd det. Nå i sommer tok jeg skritte ut medå gå ut i skjørt. Hadde på ett svart skjørt og ett jeansskjørt. Det var på ferie tur. Gikk veldig bra, noe så på meg da. Nå vurdere jeg å bruke skjørt på hjemstedet også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå